Ienand kennis of ervaring met Scott kleding?

Zag dit jaar mooie jassen en broeken van Scott op de piste. Iemand ervaring met de kwaliteit van dit merk? En eventueel goede tips van winkels die het verkopen (midden NL)?

Heb net een setje aangeschaft. Erg tevreden over de snit en afwerking, evenals het draagcomfort. Duurzaamheid moet nog blijken, maar prijs/kwaliteit is dik in orde.
Als Scott je wat lijkt, kijk dan ook eens naar Dfrent kleding.

@skiwi87

elisabeth101 op 28 mrt 2019 19:15

Kan wat tochten in het kruis heb ik begrepen :)

Maar mooit spul dat scott scott

M

Heb meerdere outfits van SCOTT (gehad);)

Prima spul, heb zowel de Goretex varianten gehad als de normale layers. Beide prima.In deze lijn merk je wel net als in andere lijnen dat de wat duurdere modellen (goretex) van betere kwaliteit zijn.

Overigens 1 goretex broek was de naad van de broek niet goed gelijmd, of overleefde de zitbochten niet;)

Als ik SCOTT vergelijk met andere outfits die ik heb (peak en ortovox) vind ik Ortovox betere kwaliteit en SCOTT meer vergelijkbaar met peak (kwaliteit vind ik daar wat achteruit gegaan laatste jaren en de prijs wel erg hard omhoog).

*bericht bewerkt door Skiwi87 op 28 mrt 2019 19:59

Ik heb er een broekje van voor onder mijn hardshell broek, de SCOTT Short Explorair Ascent en vindt dat een heel fijn ding. Volledig open te ritsen. Helaas geen ervaring met andere kledingstukken van dat merk.

Plaats een reactie