Dutch week Val Thorens vertrek 25 april

Net terug na een memorabele periode van 10 dagen in Val Thorens met 3 mensen die elkaar via dit forum ontmoet hebben.

Nu aan het kijken of er nog mensen zijn die eind april naar Val Thorens willen voor Dutch week?

Nee, niet Gerlos of Saalbach. Nee, niet met de auto maar met de bus.

Kosten voor 5 dagen met vertrek op 25 april: 299 ekkies.

https://www.sunweb.nl/wintersport/frankrijk/les-trois-vallee…

Wie?

Wij zijn er al. Kijk ook bij snowtime. Die hebben ook acco’s die week. Weet niet hoe bii sunweb zit . Maar bij snowtime krijgt kaarten of pasje om de tenten binnen te komen ( als je daar behoefte aan hebt ) . Snowtime schijnt 1 van de grote organisatoren te zijn , hoorde ik van personeel van cheval blanc afgelopen feb.
Veel plezier alvast .

Als je vanaf donderdag gaat en dan 5 dagen, als je specifiek voor de dutch week komt, volgens mij begint het pas op zondag .

*bericht bewerkt door miepmiep op 31 mrt 2019 22:12

Leuk deze info miepmiep maar als je echt anders niets hebt bij te dragen reageer dan even niet.

Deze info was bij mij allemaal al bekend.

Ik wilde alleen teleurstelling voorkomen… Omdat je over dutchweek hebt . Maar eigenlijk groot gedeelte niet tijdens de dutch week bent .

Leuk deze info miepmiep maar als je echt anders niets hebt bij te dragen reageer dan even niet.

Deze info was bij mij allemaal al bekend.

SkRed op 31 mrt 2019 22:17

Hoe moeten wij allemaal weten welke info er bij jou al wel en niet bekend is?
Jouw sympathieke reactie is een goede reclame voor jou als persoon, dus ik denk dat de reisgenoten zich nu massaal aan gaan melden voor jouw tripje.

Annoying skiers since 2003

Sterko, leuk dat je ook reageert, maar wordt er in mijn post om informatie gevraagd? Nee, er wordt een voorstel gedaan. Als je het er niet mee eens bent… doe een goed tegenvoorstel.

Kunnen we in onderhandeling gaan.

Maar doordat iedereen nu met de beste bedoelingen gaat off topic gaat reageren, Waarmee dus de boodschap van de originele post verloren gaat, kan ik dus weer eigenlijk gewoon een nieuwe post gaan aanmaken.

Dat kan niet de bedoeling zijn van dit forum.

Off topic . Ik reageerde omdat voorstel doet van de dutch week , maar de optie geeft, die eigenlijk gedeeltelijk buiten de dutch week valt .
Dus eigenlijk beetje misleidende titel en tekst .
.

*bericht bewerkt door miepmiep op 31 mrt 2019 23:30

@miepmiep

Let it go Miep, jongen is nog euforisch van zijn vorig skitripje.😉

Born to run. B.S.

Zo he. Iemand probeert te helpen en wordt afgebekt.
Door de reacties blijft hij overigens bovenaan staan.

Sterko, leuk dat je ook reageert, maar wordt er in mijn post om informatie gevraagd? Nee, er wordt een voorstel gedaan. Als je het er niet mee eens bent… doe een goed tegenvoorstel.

Kunnen we in onderhandeling gaan.

Maar doordat iedereen nu met de beste bedoelingen gaat off topic gaat reageren, Waarmee dus de boodschap van de originele post verloren gaat, kan ik dus weer eigenlijk gewoon een nieuwe post gaan aanmaken.

Dat kan niet de bedoeling zijn van dit forum.

SkRed op 31 mrt 2019 23:05

@SkRed Wat vriendelijker reageren hulpt in dit soort gevallen. En eventueel op het knopje niet ok klikken als je een reactie niet door de beugel vindt kunnen, dat kijkt een admin ernaar.

Maar als admin spelen en zeggen hoe mensen wel en niet mogen reageren is niet de bedoeling.

Click. Click. Peace

ik heb er wel oren naar
gr hans

ik heb er wel oren naar
gr hans

Hansdezeeuw op 18 sep 2019 18:44

Nu alleen nog een tijdmachine 😉

From a galaxy far far away.............

Plaats een reactie