Dagje SnowWorld - Zoetermeer

Hey allemaal!

Ik ben Marijn, vrouw van 30 jaar en woonachtig in Groningen. Ik ben op zoek naar iemand (liefst een vrouw), die het ook leuk lijkt om nog een dagje naar SnowWorld te gaan, en daar lekker te gaan skiën! In april of mei?

Bij interesse of info stuur gerust een berichtje!

Groetjes,
Marijn

*bericht bewerkt door Marijn op 08 apr 2019 10:55

@menn0 kun je carpoolen 😉

Ik ben er a.s. zondagochtend met een paar mensen en je mag altijd aanhaken…das wel om 9 uur smorgens dus wellicht aan de vroege kant vanuit groningen😁

Er zijn wel meer mensen die daar geregeld komen (ook dames). Zie ook dit topic: https://www.wintersport.nl/forum/topic/355956

Zondag a.s. ben ik er ook. En @Skiwi87 (nog een dame) ook meen ik…

Idd zondag eens kijken of ik op tijd uit bed kan komen…9 uur is de planning en slalom skis uit het stof…

Idd zondag eens kijken of ik op tijd uit bed kan komen…

Skiwi87 op 8 apr 2019 23:20

Kwestie van discipline. Of kennen ze dat niet waar jij woont? ;)

Heey allemaal! Bedankt voor de reacties… 9u is voor mij wel vroeg indd… tot hoe lang zijn jullie er op zo’n dag?

Afhankelijk van hoe druk het wordt, hoe de piste zich houdt en wat ik te doen heb. Zo kan ik het na 2 uur al gezien hebben, maar als er wat leuke mensen zijn en ik test wat ski’s dan kan ik er ook zo maar t/m de lunch zijn.
Ik heb geen jaarkaart meer, dus nu maak ik gebruik van een 4-uurs kaart uit een aanbieding. Dat zijn 4 netto uren op de baan, dus koffie e.d. in het restaurant niet meegerekend.

Ik verwacht ook t/m lunch.

De pistecondities zijn al geen issue meer. Zelfs ‘s avonds nog als een biljartlaken 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Okee… ik ga zelf liever toch wat later heen, en dan gewoon in de middag skiën. Is voor mij iets prettiger ivm de afstand.

De pistecondities zijn al geen issue meer. Zelfs ‘s avonds nog als een biljartlaken 😉.

Shane op 9 apr 2019 20:53

Zo groen 😳😳

Gezellig “clubje” morgen !

Plaats een reactie