Skischool oefenweides kinderen.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Brixen im Thale

We zitten onze wintersport voor komend seizoen te plannen (ivm het rottig samenvallen van de vakanties komend jaar met carnaval)
Buiten opties in Westendorf en Elmau kijken we ook naar Bixen (app op loopafstand van de lift)
de kinderweide bij Westendorf zijn vrij duidelijk, maar in Brixen liggen deze "boven aan de gondel" an sich ski je er zo heen, maar heeft iemand een idee of je de kinderen op les daar ook makkelijk lopend kan halen? (mijn schoonouders gaan ook mee, en die zullen meestal onze jongste van les ophalen), alles lijkt nogal lastig lopend te doen daar namelijk.

*bericht bewerkt door Powermage op 14 apr 2019 20:59

Het is direct boven aan de gondel, dus te voet is prima te doen. Hooguit 50m wandelen naar de verzamelplek.

Dat wat hierboven staat, echt makkelijk te doen. Zit ook een restaurant daar, dus als ze nog even een koffie ofzo willen doen kan dat daar ook prima.

Ik weet niet of je schoonouders wel/niet skiën maar ze zullen dus wel altijd met de gondel omhoog moeten om de kids van skiles te halen :)

Ik weet niet of je schoonouders wel/niet skiën maar ze zullen dus wel altijd met de gondel omhoog moeten om de kids van skiles te halen :)

Soost op 17 apr 2019 16:32

Dat is uiteindelijk de reden geweest voor ons om toch weer voor Westendorf te kiezen!

Bedankt iedereen voor de antwoorden in iedergeval.

goede keuze :)

Plaats een reactie