Te koop: Head Superjoy ski's. 2017, 1.48 m / 74 mm. 2 seizoenen "oud"

Zo'n 3 jaar geleden kennis gemaakt met wintersport en helemaal verliefd geworden. Eerste jaar gehuurd, toen ski's gekregen van mijn man. Nog steeds verliefd op wintersport, maar het blijkt: ik ben niet zo'n heel sportieve skiester. Ik wil dus wat relaxtere ski's.

De Superjoy is fantastisch, maar ze hebben wat meer "input" nodig dan ik zelf kan en wil geven. Ski's zijn in maart in Les deux Alpes geslepen en gewaxd, zien er zeker nog top uit.

Te zien in Nieuw Vennep. Interesse? stuur me een berichtje.

Marjoleine Goedhart
Vraagprijs € 200,-.

null
null

Prima prijsje voor een prima ski. Om de kwaliteiten van deze ski maximaal te benutten is deze wel voor kleine/lichte dames. Tot 1,65m/55kg.

Hoi Bennie,

Ik ben zelf 1.67 en “iets” (lees: flink) zwaarder. Tijdens de skilessen in Serfaus kreeg ik positieve reacties van de leraren aldaar. Hele toffe ski’s, ook voor type lijf als de mijne. Maar, misschien heb je wel een punt: het zijn niet “mijn” type ski’s, moet er gewoon te veel energie in stoppen.

Mijn zusje had het zelfde en had de 159, maar miste wat rechtuit-stabiliteit terwijl bochten maken wat meer technische input vereiste. Dus voor wat technischer skisters die een lage instap maar hoog plafond kunnen waarderen.

Ik vind de super joys echt een leuke ski voor een gevorderde dame met vaardigheden. Erg goed in carvebochten en extreem licht van gewicht. Je moet inderdaad wel wat technische input geven. Je kan er ook wel veilig mee naar beneden als je dat niet kan, maar andere ski’s zijn dan geschikter.

Precies Elisabeth101,
Dat is dan ook precies de reden dat ik voor de Birdie ga :)

Plaats een reactie