Lessen

Mijn vriendin wil lessen gaan volgen, hoe pakken we dit het best aan? Met de gondel naar boven en dan daar de skischool binnenstappen met de vraag voor lessen? We arriveren op zaterdag middag, daar al eens gaan polsen over eventueel lessen. Of nu een week op voorhand al een paar mails versturen? En dan een bijkomende vraag, wat is zowat de standaard prijs?

De beller is sneller. Krijg je meteen antwoord op al je vragen. Kan het binnen 10 minuutjes geregeld zijn.

Prijzen kan je wel vinden op de websites van skischolen. Privé of groepsles maakt daarin wel verschil, evenals het land waar je heen gaat.
Van te voren informeren naar mogelijkheden lijkt me handig en voorkomt verrassingen.

Juist gezien op de website, 65 euro per uur voor privé les, 150 voor 2 uur. Ik zou juist minder verwachten voor 2 uur, maar hier is het meer, heb ik trouwens nog nooit gezien. 240 voor een ganse dag. 45 euro voor 1 dag voor groepslessen. Groot verschil moet ik zeggen.

Tja, je moet er wat voor over hebben om je vriendin overdag onderdak te brengen! ;)

Zeker als je vooral voor de après gaat is het belangrijk dat ook zij een bezigheid heeft. 😉

Born to run. B.S.

Je kan bellen zoals @Bennie ook al zei. Je kan er ook gewoon naar toe gaan “misschien” iets beter.
Vooral kijken of je vriendin happy is met de leraar.Anders neem je meteen een andere.
Is de nieuwe trend dit jaar.Ik weet niet waar je heen gaat.
Als je niet hoog genoeg zit zal de sneeuw na 12.00 uur wel erg zacht zijn. @GiGi in Ischgl gezien (hij mij niet 😃😃) daar zal de sneeuw nog redelijk zijn.

PS
De scholen zijn toch op zaterdag dicht.

Toevoeging aan @hooykaas: Als ze TE happy is met de leraar, ook meteen een andere natuurlijk ;)

Edwin van Riel

Ik ga natuurlijk naar Ischgl lol.

Toevoeging aan @hooykaas: Als ze TE happy is met de leraar, ook meteen een andere natuurlijk ;)

evr66 op 23 apr 2019 15:44

Als ze happy mee , moet hij vooral uitkijken . 🤣.

Ik zou gewoon bellen of mailen kijken wat mogelijk is .

Dubbel 🙈

*bericht bewerkt door miepmiep op 23 apr 2019 16:18

Je kan bellen zoals @Bennie ook al zei. Je kan er ook gewoon naar toe gaan “misschien” iets beter.
Vooral kijken of je vriendin happy is met de leraar.Anders neem je meteen een andere.
Is de nieuwe trend dit jaar.Ik weet niet waar je heen gaat.
Als je niet hoog genoeg zit zal de sneeuw na 12.00 uur wel erg zacht zijn. @GiGi in Ischgl gezien (hij mij niet 😃😃) daar zal de sneeuw nog redelijk zijn.

Hooykaas op 23 apr 2019 15:30

Wat jij die oude man met die baard en veel te dure bakstenen onder zijn voeten? Dronken op een tafel bij de Paznauner Thaya? Dan heb ik je zelfs van die tafel zien kukelen ;)

Van te voren even mailen, voor heel veel leraren is deze week de laatste week werken, dus de kans bestaat dat niet alles meer beschikbaar is.

Zaterdag binnenlopen bij de skischool kan ook: er zit een bureau onder bij Silvrettabahn en één bij Pardatschgratbahn.

Daar heb ik inderdaad niet alleen in Ischgl last van maar ook vaak op 5 December @GiGi

Haha!!!

Wat jij die oude man met die baard en veel te dure bakstenen onder zijn voeten? Dronken op een tafel bij de Paznauner Thaya? Dan heb ik je zelfs van die tafel zien kukelen ;)

GiGi op 23 apr 2019 17:45

Nee toch niet, ik vertrek zaterdag pas. Ik ben nooit dronken als ik aan het skiën ben, dat is onverantwoord.

Ik weet niet hoe goed jou vriendin al kan skiën, maar voor beginners is een hele dag les echt te veel. Het kost dan super veel energie. Sochtends les en smiddags zelf oefenen wat je geleerd hebt is dan veel fijner.

Plaats een reactie