After season sale (Sweet Protection/Atomic/Peak Performance)

Sweet Protection Igniter M/L €120

Een fijne Sweet Protection Igniter in maat M/L. Mag weg om dat dit een vervanging was van mijn andere Sweet Protection met een probleem. Dit is opgelost en daarom heb ik maar een dag of 10 met deze helm geskied. Praktisch nieuw dus en met opberghoes. Vraagprijs €120.

null
null
null

Atomic Hawx Prime 120 26/26,5 €110

Een fijn paar die ik in het afgelopen 1,5 seizoen heb gebruikt. De schoen is dus gebruikt, maar nog in goede conditie. Maat 26/26,5 en flex 120. Geen kapotte schnallen. De schoen heeft nog de mogelijkheid om de forwardlean aan te passen tussen 13, 15 of 17 graden. Nu met superfeet zolen, maar originele zolen nog ongebruikt. Vraagprijs €110.

null
null
null
null
null

Peak Performance M €125

Jas en broek gaan in de verkoop, omdat ze afgelopen seizoen niet meer zijn gebruikt. Geef nu toch de voorkeur aan een shell in combinatie met dons, dan een lichte gevoerde jas en broek. De set is nog netjes en na de laatste keer gebruik gewassen met techwash etc. Kleur rood en blauw. Beide in maat M. Vraagprijs €125.

null
null

null
null

null

*bericht bewerkt door Roestini op 02 mei 2019 17:19

Een goed bod wordt ook in overweging genomen

Nu iedereen weer een beetje naar de winter toe begint te leven: ik heb nog wat mooi en goed spul liggen, wat ik niet meer ga gebruiken. Het zou leuk zijn als iemand anders er nog plezier van kan hebben. Buitenkansje: aangepaste vraagprijs voor de helm €90.

De helm is inmiddels verkocht. De rest nog beschikbaar…

Plaats een reactie