Buckels in Zoetermeer binnenkort

Ontbijt op bed kan ook om 6.00 uur hoor.

Dank voor het aanbod @GiGi, erg vriendelijk! Kook je de eitjes niet te hard dan? ;) ;) ;)

Edwin van Riel

Je bent mijn vader niet! Had jij niet een dochter die ongetwijfeld een prima ontbijtje voor je kan maken? Neem je haar daarna mee naar Snowworld en kan je zelf gratis naar binnen…

@gigi hahaha

Edwin van Riel

Hahaha early bird 9 uur toch:) even paar rondjes op de slalom skis en dan eens kijken of er nog wat leuks te testen is in de buckels :)

Skiwi87 op 7 jun 2019 11:02

@skiwi87 snel zijn, waren er gisteren even en ze zijn al lekker ingeskied zeg maar. Goed te doen, ze liggen kort op elkaar, dus paar geschikte latjes zijn wel fijn. Had alleen rossi 88 in 188 beschikbaar (dochter was mee, die gebruikt de hero st ti 172) gisteren, die waren niet het meest geschikt hiervoor hahaha

*bericht bewerkt door evr66 op 09 jun 2019 08:50

Edwin van Riel

Vandaag, na een vriendelijk “kom, we gaan even buckelen” van Skiwi87, 2 runs gedaan met mijn 187 Brahma’s. Viel niet mee, maar volgens Ski87 ook niet tegen…was blij dat het de laatste 2 runs van vandaag waren…vermoeiend (voor mij 😃).

Ja was lekker en @pirmin ging best lekker. Spoortje was niet heel lekker gelegd en wat uitgeskied maar men zegt maar zo "unter schlechte Bedingungen lernt man Skifahren"…

Iig top dat ze er lagen en hoop dat vaker komt. Biedtecht wat extras aan indoorbaan. Skitraining.nl maar ff de buckels laten neerleggen:)

*bericht bewerkt door Skiwi87 op 16 jun 2019 19:49

Ja was lekker en @pirmin ging best lekker. Spoortje was niet heel lekker gelegd en wat uitgeskied maar men zegt maar zo "unter schlechte Bedingungen lernt man Skifahren"…

Iig top dat ze er lagen en hoop dat vaker komt. Biedtecht wat extras aan indoorbaan. Skitraining.nl maar ff de buckels laten neerleggen:)

Skiwi87 op 16 jun 2019 19:49

Tjeerd neemt zn schep wel weer mee zei ie 🙈 volgende keer doe ik ook mee💪

Ja was lekker en @pirmin ging best lekker. Spoortje was niet heel lekker gelegd en wat uitgeskied maar men zegt maar zo "unter schlechte Bedingungen lernt man Skifahren"…

Iig top dat ze er lagen en hoop dat vaker komt. Biedtecht wat extras aan indoorbaan. Skitraining.nl maar ff de buckels laten neerleggen:)

Skiwi87 op 16 jun 2019 19:49

Tjeerd neemt zn schep wel weer mee zei ie 🙈 volgende keer doe ik ook mee💪

elisabeth101 op 16 jun 2019 21:15

nice ik meld me ook ff voor die sept buckelclinic aan.

Plaats een reactie