Aanbod ski clinics seizoen 2019-2020

Ik heb me net ingeschreven voor de clinic ‘High performance carving’ van skitechniek.nl. Lijkt me een leuke aftrap van het nieuwe seizoen.

GiGi op 23 jun 2019 15:20

Is dit de moeite om te doen ?

Schiheil ⛷🏂🎿

Dat weet ik nog niet. Wat ik wél weet is dan mijn bochten een stuk dynamischer kunnen en moeten. En als ik lees dat dit mij handvatten gaat geven om verder zelf mee aan de slag te gaan, heb ik daar wel wat voor over. Bovendien is die actieprijs van 20 euro (excl. baantoegang en eten en drinken) natuurlijk geen geld.

*bericht bewerkt door GiGi op 28 jun 2019 07:22

Op vakantie dan, anders deed ik even mee. Zoals @gigi al aangeeft: voor die centen is het altijd meegenomen toch. Dagje lekker spelen in de sneeuw en je steekt er allicht wat van op.

Edwin van Riel

Mee eens! Die prijs is zeer laag/gunstig en fun heb je altijd tijdens zo een clinic. Wilde vooral aftoetsen of het de moeite is om eens af gekomen vanuit Antwerpen.

Schiheil ⛷🏂🎿

Gewoon komen gezellig dagje wordt sowieso:)

Mee eens! Die prijs is zeer laag/gunstig en fun heb je altijd tijdens zo een clinic. Wilde vooral aftoetsen of het de moeite is om eens af gekomen vanuit Antwerpen.

Yoeri- op 28 jun 2019 21:50

Wil je beter leren skiën dan zal het altijd de moeite zijn. Of het achteraf deze trip waard zal zijn kan alleen jij zelf bepalen.
Is er dichter bij Antwerpen niet iets vergelijkbaars te doen?

Übung macht den meister!!!

Ja er is Aspen Indoor in Antwerpen. Maar daar ski ik al 250 dagen per jaar. Dus eens is iets anders zou wel fijn zijn. Is training krijgen van iemand anders kan nooit geen kwaad.

Schiheil ⛷🏂🎿

Ja er is Aspen Indoor in Antwerpen. Maar daar ski ik al 250 dagen per jaar. Dus eens is iets anders zou wel fijn zijn. Is training krijgen van iemand anders kan nooit geen kwaad.

Yoeri- op 29 jun 2019 21:44

Als je maar de 250 dagen aantikt wordt het idd eens tijd om wat vaker de hal in te gaan☃️

LA NORMA😍☃️

Ja er is Aspen Indoor in Antwerpen. Maar daar ski ik al 250 dagen per jaar. Dus eens is iets anders zou wel fijn zijn. Is training krijgen van iemand anders kan nooit geen kwaad.

Yoeri- op 29 jun 2019 21:44

Als je maar de 250 dagen aantikt wordt het idd eens tijd om wat vaker de hal in te gaan☃️

Piefke op 29 jun 2019 22:54

Het moest maar zo plezant niet zijn! 🙈🙈

Schiheil ⛷🏂🎿

14/15 sep Indoor Techcamp van Geri geboekt (Snowworld)

Edwin van Riel

22 september bumps training in Zoetermeer geboekt bij skitraining.nl.

Ik heb me net ingeschreven voor de clinic ‘High performance carving’ van skitechniek.nl. Lijkt me een leuke aftrap van het nieuwe seizoen.

GiGi op 23 jun 2019 15:20

Nice! Jammer dat ik nog niet mag skien door mijn gescheurde voorste kruisband anders had ik graag meegedaan. Nog even een paar maanden hard trainen en dan hopelijk rond de kerst weer de ski’s op.
En dank voor het maken van het overzicht, erg handig!

22 september bumps training in Zoetermeer geboekt bij skitraining.nl.

Sjaak27 op 1 jul 2019 19:17

##metoo

Edwin van Riel

Prijzen van skitraining.nl zijn ook bekend. Ze bieden ook een 8-daagse…

Naar aanleiding van een opmerking van @gigi buiten dit forum om: Vraag je ook (van tevoren) af hoe lang (als in dagen achter elkaar) je dit wilt doen. Ervaring leert dat het vaak best fysiek aanpoten is, dus bv een week non-stop is best ambitieus, wanneer je op je eigen maximale niveau wilt trainen.

Edwin van Riel

Ik heb me net ingeschreven voor de clinic ‘High performance carving’ van skitechniek.nl. Lijkt me een leuke aftrap van het nieuwe seizoen.

GiGi op 23 jun 2019 15:20

Is dit de moeite om te doen ?

Yoeri- op 28 jun 2019 00:22

@Yoeri-
Er is nog maar één plekje beschikbaar mocht je interesse hebben.

Skitraining.nl heeft wat data verschoven. De technical clinic van 8 september is verplaatst naar 1 september.

Skitraining.nl heeft wat data verschoven. De technical clinic van 8 september is verplaatst naar 1 september.

GiGi op 23 jul 2019 21:39

was een of ander evenement in ZTM. Tech weekend van Geri was Al verschoven van 7/8 naar 14/15 hiervoor.

Edwin van Riel

Hey dat is eigenlijk wel mooi, dat valt net voor de vakantie, waardoor de originele datums niet pasten…

Even kijken of dat gaat passen.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik heb inmiddels, met dank aan het lijstje van @gigi, kaprun II van 27/11 geboekt via skitraining.nl

Ik heb me net ingeschreven voor de clinic ‘High performance carving’ van skitechniek.nl. Lijkt me een leuke aftrap van het nieuwe seizoen.

GiGi op 23 jun 2019 15:20

Is dit de moeite om te doen ?

Yoeri- op 28 jun 2019 00:22

Bedankt om het te laten weten. Helaas gaat het ni lukken, moet zelf een opleiding geven dat weekend.

@Yoeri-
Er is nog maar één plekje beschikbaar mocht je interesse hebben.

Skitechniek op 22 jul 2019 15:19
Schiheil ⛷🏂🎿
Edwin van Riel

Gaan eerst eens een dagje skiexperience proberen.
Er zijn behoorlijk wat interessante clinics die gegeven worden in Zoetermeer, maar moeten ergens beginnen☃️

LA NORMA😍☃️

Die heb ik vorig jaar gedaan. Gezellig, netjes geregeld, maar was niet helemaal overtuigd. Dus dit jaar een ander ;)

Edwin van Riel

Hier nog 2 plekjes vrij op 14/15.09 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2347823081961402…

evr66 op 15 aug 2019 16:04

Leuke en zinnige clinics. Maar overschat je eigen kunnen en conditie niet!

Hier nog 2 plekjes vrij op 14/15.09 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2347823081961402…

evr66 op 15 aug 2019 16:04

Leuke en zinnige clinics. Maar overschat je eigen kunnen en conditie niet!

GiGi op 15 aug 2019 16:59

u bedoelt?

Edwin van Riel

Dat twee dagen achter elkaar bij Geri best aanpoten is. Zeker als je aan het begin van het seizoen nog niet zo soepel bent in de heupjes, of als je techniek nog in zomerslaap verkeert.

Die heb ik vorig jaar gedaan. Gezellig, netjes geregeld, maar was niet helemaal overtuigd. Dus dit jaar een ander ;)

evr66 op 15 aug 2019 16:51

Dat zei jij al😉
Maar eigenwijs dat ik ben wil ik dat dan toch zelf constateren☃️

*bericht bewerkt door Piefke op 15 aug 2019 17:45

LA NORMA😍☃️

Dat twee dagen achter elkaar bij Geri best aanpoten is. Zeker als je aan het begin van het seizoen nog niet zo soepel bent in de heupjes, of als je techniek nog in zomerslaap verkeert.

GiGi op 15 aug 2019 17:39

Gelukkig beginnen we 2 weken daarvoor weer en zijn we überhaupt lekker door gegaan in de zomer ;). Denk dat 2 dagen wel losloopt ;)

Edwin van Riel

Het ging me niet specifiek om jou @evr66. Maar in het algemeen: denk niet te licht over die clinics van Geri. Het zijn ook lange dagen. De meeste andere clinics in Zoetermeer zijn eendaagse evenementen en iets minder intensief.

Plaats een reactie