Atomic Redster S9 FIS

Ik verkoop mijn splinternieuwe Atomic ski’s. Ze komen rechtstreeks uit de fabriek en zitten nog in het plastic. 157 cm en verkoop is zonder binding.
Vraagprijs: €650,- of een goed bod.

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 01 jul 2019 23:44: Caps lock 'uitgezet' in titel

Een vraagprijs is misschien handig.

En puur uit interesse: waarom verkoop je ze?

Mogelijk interpreteer ik het geheel verkeerd hoor @anneapswoude! maar als ik naar deze ski op het internet zoek dan kom ik prijzen rondom de 550 euro incl. bindingen tegen… Of is jouw model nog niet normaal in de (online) winkel te koop en vergelijk ik verkeerd?

Ha vraagprijs reeds naar beneden lees ik van 700 naar 650 prima gaat goede kant op :)

Het is de FIS versie. Waar zie je die voor € 550 incl. bindingen?

Dat vraag ik mij ook af ;)

Xspo.de

Xspo.de

GiGi op 2 jul 2019 00:27

Link? Ik kan niks vinden.

Ik keek idd niet naar de juiste versie en zie ze online voor niet minder dan EUR 899.

@anneski0912 excuus voor de verkeerde aanname!

*bericht bewerkt door JeroenPIZS op 02 jul 2019 06:22

Ik verkoop mijn splinternieuwe Atomic ski’s. Ze komen rechtstreeks uit de fabriek en zitten nog in het plastic. 157 cm en verkoop is zonder binding.
Vraagprijs: €650,- of een goed bod.

anneski0912 op 1 jul 2019 23:26

Goedendag,

Heb je de ski nog in de verkoop? Ik heb je een messenger bericht gestuurd.

mvgr

Hi dakota,
Ik kan je bericht nergens zien??

Groetjes Anne

Dat zou kunnen, ik geloof dat ik het verkeerd heb gedaan…
Hoe kan ik je buiten dit kader bereiken?

Je kan mij bereiken op
xxxxxx@gmail.com

Mvgr Steven

@dakota
Tenzij je het mailadres speciaal voor deze gelegenheid hebt aangemaakt, kan de hele wereldwijde spam community je nu ook op dat adres bereiken…

Ja inderdaad en ik krijg het er niet meer uit…

@adm @Roel @Rogier @Edo

Come one guys.

Born to run. B.S.

@dakota je mailadres heb ik verborgen. Om iemand een bericht te sturen kun je op de naam klikken en een privé-bericht sturen.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ah fijn! Ik zat er al mee… bedankt! Alleen op de manier waarop u dat aangeeft lukte dat niet… sorry voor het ongemak…

Mvg steven

Anne heb je me bericht nu wel ontvangen?
Ik hoor het graag.

Mvgr Steven

Plaats een reactie