skipartners gezocht voor oostenrijk

wie wil er mee naar zell am ziller in januari of februari

*bericht bewerkt door moderator op 05 aug 2019 09:38

Iets meer info wellicht als u hier wat reacties op wilt krijgen?

Edwin van Riel

Hoeveel meer info heb je nodig? Zie de naam van de TS, topicnaam en tekst.
Ik denk dat het een hij is met de naam Rolando. Hij is een krasse knar want hij wil gaan skien en komt uit 1944. Geen kinderen of oudere kinderen want flexibel qua datum.
Is een slimme gozer want vraagt om meerdere skipartners. Je zal maar vast zitten aan 1 vrijwillige skipartner die in de lift enkel over voetbal kan praten.
Verder praat hij goed Duits want hij heeft al een vaste bestemming in gedachten. Vervoer is ook geen probleem. En daarbij zegt hij alleen het hoognodige.
Op mij komt dit over als de ideale skipartner. Tis dat ik niet zo ver in mijn agenda vooruit kan kijken anders had ik me aangemeld als potentiele partner.

Assumption is the mother of app fuck-ups MiVe. En in jouw reactie tel ik nogal wat aannames…

Ik vind de reactie en het advies van evr66 dan ook best goed.

Mr. Slow

@quick "you took the words right out…" ;)

*bericht bewerkt door evr66 op 06 aug 2019 11:52

Edwin van Riel

The art of deduction. Kan de post van MiVe wat dat betreft wel waarderen ;)

Aftellen maar!

Huh volgens zijn profiel skileraar.
Lijkt me best moeilijk om een passende reisgenoot te vinden met het zelfde technische niveau 😂 Zodat niemand constant op elkaar moet wachten.

https://www.wintersport.nl/forum/topic/421461

DrPhil op 7 aug 2019 00:39

aha, de hetero mijnheer van de enkele bedden, was een mooie discussie ;) ;). Wel vroeg erbij voor komend seizoen in ieder geval .

*bericht bewerkt door evr66 op 07 aug 2019 07:54

Edwin van Riel

Tsja, die man heeft gewoon goed geluisterd en vraagt dus niet in september naar reisgenoten, (want, te weinig respons aldus de goedbedoelde bekommentarisering).

Augustus is wat dat betreft ook wel echt dé maand waarop mensen hard aan het zoeken en boeken zijn. Verstandig!

P.s., Ik val af, want lig het liefste wel in twee persoons bedden, dat is zo lekker knus en warm

(ben geen homo)

Tsja, die man heeft gewoon goed geluisterd en vraagt dus niet in september naar reisgenoten, (want, te weinig respons aldus de goedbedoelde bekommentarisering).

Augustus is wat dat betreft ook wel echt dé maand waarop mensen hard aan het zoeken en boeken zijn. Verstandig!

P.s., Ik val af, want lig het liefste wel in twee persoons bedden, dat is zo lekker knus en warm

(ben geen homo)

sneeuwkabouter op 7 aug 2019 13:30

;) ;) ;) als het te eenzaam/koud wordt voor een enkel kaboutertje, weet je het forum te vinden ;)

Edwin van Riel

Tsja, die man heeft gewoon goed geluisterd en vraagt dus niet in september naar reisgenoten, (want, te weinig respons aldus de goedbedoelde bekommentarisering).

Augustus is wat dat betreft ook wel echt dé maand waarop mensen hard aan het zoeken en boeken zijn. Verstandig!

P.s., Ik val af, want lig het liefste wel in twee persoons bedden, dat is zo lekker knus en warm

(ben geen homo)

sneeuwkabouter op 7 aug 2019 13:30

;) ;) ;) als het te eenzaam/koud wordt voor een enkel kaboutertje, weet je het forum te vinden ;)

evr66 op 7 aug 2019 13:37

“Grote slurf, haal m dr uit!”

"Grote slurf, haal m dr uit!"

Wat een rare euh… humor(?)… is dit nu weer? 🙄🤔🤷‍♂️

TS heeft in het verleden wel meer oproepen gedaan naar gezelschap om te gaan skiën.
Misschien kan googlen op 'single ski reis' een oplossing voor hem bieden. 🤔
En wie weet is ie na een tijdje niet meer single. 🙂😉
Zelf reis ik graag single, niet altijd maar een paar keer per jaar wil ik wel eens alleen weg. 👍

*bericht bewerkt door bartvwg op 07 aug 2019 16:54

Bla, bla, bla.

Plaats een reactie