Busreizen weekend

Een aantal jaar geleden kon er een miniski per bus geboekt worden bij verschillende aanbieders.
Het idee:

Donderdagavond vertrekken vanuit NL
vrijdag / zaterdag / zondag skiën.
Zondagmiddag terug naar NL

Oostenrijk voorkeur - Frankrijk kan ook.

Zijn er nog maatschappijen die dit aanbieden? Sunweb doet het bijvoorbeeld niet meer.
We zijn voornemens met 7 man een dergelijke optie te nemen.

Sunweb doet dit nog wel en ook Bizztravel.
Losse busreizen kan je ook boeken via winterliner.nl en dan zelf je acco en skipas regelen.

Sunweb doet dit nog wel en ook Bizztravel.
Losse busreizen kan je ook boeken via winterliner.nl en dan zelf je acco en skipas regelen.

Ivski op 15 aug 2019 16:48

Daar heb ik gekeken en contact opgenomen. Dat schijnen ze niet meer te doen voor de miniski…

Misschien nog via de jong intra of snowtime?

LA NORMA😍☃️

Sunweb heeft het nog volgens mij, even zoeken op mini ski.

*bericht bewerkt door dennismaus op 15 aug 2019 22:23

Sunweb heeft het nog volgens mij, even zoeken op mini ski.

dennismaus op 15 aug 2019 22:22

Alleen eigen vervoer, geen busreis voor miniski.

Misschien nog via de jong intra of snowtime?

Piefke op 15 aug 2019 17:43

Nope

Bizztravel heeft nog een beperkt aanbod met de bus. Net als Sunweb lijken ook zij over te stappen naar dit soort korte trips met het vliegtuig en de auto als vervoermiddel. Vond die korte bustrips zelf altijd prima te doen.

Bizztravel heeft nog een beperkt aanbod met de bus. Net als Sunweb lijken ook zij over te stappen naar dit soort korte trips met het vliegtuig en de auto als vervoermiddel. Vond die korte bustrips zelf altijd prima te doen.

MrSKi op 16 aug 2019 09:19

Precies. Ideaal voor een weekendje eruit. Iedereen kan slapen ;).
Zelf rijd ik liever zelf naar een plek war het ook sneeuwt op dat moment, maar als je met een aantal beginners een weekend weggaat is het ideaal. Instappen, slapen, skiën.

Vanuit Amsterdam of Breda:
http://www.skiworld.be
vanuit België vertrek donderdag rond 19u00 en terug maandagochtend rond 06u00

*bericht bewerkt door Johan-R. op 16 aug 2019 10:14

Sunweb doet dit nog steeds hoor. In de filters op hun website 5-7 dagen aanduiden en met bus. Ze rekenen de avond van vertrek en ochtend van terugkomst ook aan als dag.
https://www.sunweb.be/nl/skivakantie/frankrijk/valfrejus/val…

Ik kan het nog gewoon aanklikken voor Oostenrijk met de bus, maar je moet dan wel bij periode 5-7 dagen en bus aanklikken bij de filters.

Meeste mensen vliegen tegenwoordig voor een lang weekend!

@niels @ivski Bedankt - Nog eens zoeken.
Wel mooi dat je inderdaad voor 2 overnachtingen 5-7 dagen moet aangeven ;)

Skiworld met vertrek vanuit kontich is inderdaad een optie. De accommodatie de ze aanbieden is wel heel erg basic… ik heb het nog gedaan toen ik student was

@jdelepper

Wij gaan op deze manier al meer dan 10 x met Aktiefski.be of Landscape.be.👍

Born to run. B.S.

Sunweb biedt dit gewoon aan net als voorheen met ruime keuze. Ik zie op dit moment al 23 reizen staan (5-daags/mini-ski). En volgens mij komt er nog wel meer online komende tijd. Duurt altijd wel even voor alles online staat.

Waar had je dan de info vandaan dat Sunweb dit niet meer aanbied?

Waar had je dan de info vandaan dat Sunweb dit niet meer aanbied?

Sjoerd87 op 17 aug 2019 12:44

De helpdesk van Sunweb zelf :)…

Misschien bij Husk.nl iets te vinden voor je

https://www.husk.nl/shortski

Hoi,

Ik ben afgelopen Maart op een last minute mini ski gegaan met Husk in Val Thorens. Koste met zijn 3en inclusief busreis, 4 dagen skipas en verblijf 290 euro per persoon.

Donderdag avond vertrokken, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag geskied en dinsdagochtend weer thuis.

Je krijgt qua accomodatie waarvoor je betaald maar het was elke euro waard. De bus was zo goed als nieuw. Volgens mij was dezelfde reis ook te boeken met Sunweb.

Dank allen!

Plaats een reactie