Winkel high-end shell jackets?

Hallo iedereen

Voor dit seizoen ben ik van plan een nieuwe outfit aan te schaffen. Ik ben vrij groot met brede schouders, en draag graag iets aansluitende jassen. Maar dat is heel wat paswerk. En het oog wil ook wat natuurlijk. Weet iemand een winkel zijn met veel keuze qua shell jassen en broeken?

P.S.: Op vele sites (bijvoorbeeld die van Arc’teryx) zijn al vele jassen/alle jassen van dit soort al helemaal uitverkocht? Hoe kan dit?

Alvast bedankt!

Bij Zwerfkei in Woerden hebben ze al die high-end technische merken. Daar kan je alles passen en kopen. En ze hebben nog een koopjeshoek ook…

P.S.: Op vele sites (bijvoorbeeld die van Arc’teryx) zijn al vele jassen/alle jassen van dit soort al helemaal uitverkocht? Hoe kan dit?

pieter-janvanhove op 15 aug 2019 22:04

De modellen voor komend najaar/winter staan vaak nog niet online. Dus wat uitverkocht is, zijn de modellen van afgelopen seizoen.

Bij Snowcountry hebben ze volgens mij één van de grootste collecties technische kleding en verkopen ze niet eens gevoerde jassen bij mijn weten.

*bericht bewerkt door moderator op 16 aug 2019 13:46

Welke regio ben je zelf? Er zijn meerdere zaken door het land waar high-end jassen verkocht worden

Regio Oost-Vlaanderen, België. Maar voor zo’n outfit heb ik het wel over wat kilometers te rijden. Bedankt al voor de info!

Westsite in gent
Pacific board shop in mechelen
Szone in lokeren
Mount boardshop in terneuzen aan skidome
Avventura gent
Sportina in erpe mere

Zullen er nog wel meer zijn in oost vlaanderen.
Mischien best wel eerst eens bellen naar wat vooradig is 😉

De winkel waar ik zelf altijd naar toe ga krijgt meestal zo eind sept begin okt zijn voorraad voor de komende winter binnen. Op diverse websites staat het nieuwe assortiment ook wel online.

Plaats een reactie