Te koop Blizzard rc ti 178cm

Net setje Blizzard RC Ti, 178cm 16 m 121 - 71 - 104. Marker 12TCX binding.

Een veelzijdige ski, ongeveer twee weken gebruikt, outdoor en indoor.

null
null
null
null

Skies zijn in zomerconditie, dus waxlaagje op het belag is nog niet afgeschraapt. Eenmalig geslepen afgelopen april.

Vraagprijs €250,00.

Zonde om deze fijne ski te vervangen, heb er nog geen minpunten aan kunnen ontdekken 😜

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Topski voor iemand die zijn techniek wil verbeteren en het carven onder de knie wil krijgen👍

Topski voor iemand die zijn techniek wil verbeteren en het carven onder de knie wil krijgen👍

elisabeth101 op 21 aug 2019 17:53

Zekers, maar ik kan zeggen dat wanneer je dit al ruim onder de knie hebt deze ski ruim voldoet. Een lage instap en een hoog plafond…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Topski voor iemand die zijn techniek wil verbeteren en het carven onder de knie wil krijgen👍

elisabeth101 op 21 aug 2019 17:53

Zekers, maar ik kan zeggen dat wanneer je dit al ruim onder de knie hebt deze ski ruim voldoet. Een lage instap en een hoog plafond…

Jeffvdv op 21 aug 2019 18:41

Mehh dat vond ik dan weer niet. Tis zeker een fijne ski maar ik wilde wel wat meer pk's (heb er ook n tijdje op geskied). Op steile ijzige stukken hield ie echt minder goed dan bvb Curv ti of Firebird competition. Als leerski vind ik het wel een uitstekende ski.

Maar @sjaak27 waarom wil je er eik vanaf? Heb je iets nieuws gekocht?

Heb nu de Volkl racetiger sl en Blizzard Bushwackers als vervangers. En er ligt ook nog een setje Rossignols AT. En een setje telemark skies… dus beetje op ruimen.

Mijn RCti’s (172cm) mogen ook weg. Ik heb iets teveel ski’s staan en ski liever op mijn racetigers.
Pas op… het zijn fantastische ski’s en mogen enkel weg omdat ik er wat teveel heb staan.
Iemand interesse?

Kan @Robin2 hier wat mee?

Plaats een reactie