Gratis reis naar La Clusaz 11/01/2020 -18/01/2020

Hoezo gratis? Waar is het addertje?

Wel, dat is er niet.

Ik moet voor mijn productlancering (http://www.glidenano.com) een stand bemannen op Rock on Snow
https://www.sportair.fr/rock-on-snow-test-pro-la-clusaz-225f…

Dus als je snowboard, is dit een natte droom, vermits je alle nieuwigheden kan gaan uittesten.
Wel handig dat je wat Frans praat (dus een heleboel Nederlanders vallen al af :-)), vermits je daar dan officieel voor mijn bedrijf bent.

Moet je daar werken?
Nee natuurlijk niet, enfin als je even wat materiaal vanuit de auto naar de stand wil helpen brengen, is dat wel sympathiek.
Ik heb daar franstalige mensen ingehuurd om me op de stand bij te staan.

Het gaat er me vooral om dat ik met mijn wagen vol materiaal daar naartoe moet rijden, en dit liefst doe met iemand die af en toe kan afwisselen.
Verder heb ik daar iets gehuurd voor 6 personen, dus heb je een eigen slaapkamer.

Skipas moet je wel zelf betalen, zo mooi is het nu ook weer niet :-)

Voor meer info, contacteer me maar even in een persoonlijk berichtje.

Glij blij door die brei :-)

Mooie opportunity zeg! Ik kan helaas maar beperkt Frans en de week komt me slecht uit i.v.m. externe opleiding, maar anders had ik het wel geweten!

Mr. Slow

Mooi aanbod en prima kerel die koude voeten man, geluk heb je dan ook nog dat je er niet bij in bed hoeft te liggen☃️

(Helaas)🥶 geen boarder maar succes met de zoektocht😃

LA NORMA😍☃️

Oh op la Balme is het wel super voor snowboarders, ik ski maar wil je wax in maart wel uit proberen als het slush is hoor. ;)
Paar dagen zeker nog zelf boarden of skiën? de test is maar 3 dagen, maar succes.

Dienten Die Alte schule

Oh op la Balme is het wel super voor snowboarders, ik ski maar wil je wax in maart wel uit proberen als het slush is hoor. ;)
Paar dagen zeker nog zelf boarden of skiën? de test is maar 3 dagen, maar succes.

Elly3 op 4 sep 2019 19:31

Dat is wel de bedoeling, ik ga dit seizoen heel wat beurzen indoor moeten bijwonen, dus die enkele dagen daar, pak ik nog wel mee.

Er komt een Kickstarter op 13/11, dus daar ga je de wax voor het eerst kunnen bestellen Elly3

Glij blij door die brei :-)

Plaats een reactie