Winterbanden te koop 185/60 R 15 84T

TE KOOP

4 x winterbanden met stalen velgen.
Slechts 3 keer gebruikt voor wintersportvakantie.
Maat: MS 185/60 R 15 84T

null
null
null
null

Wat ook van belang kan zijn,is van welke merk/type auto ze afkomstig zijn.
Verder de steekmaat, dat is de maat van de diameter van de denkbeeldige cirkel door de 5 gaten voor de bouten. In dit geval bijvoorbeeld 5x100 of 5x108. Waarbij de 100 of 108 staat voor 100 of 108 mm. Dit bepaald of de bouten van de auto wel aansluiten op de gaten in het wiel.
Hoe groot is het gat waar de naaf in valt (vaak merk/type auto gerelateerd).
En eventueel de ET-waarde, dit is de waarde die bepaald hoe ver een wiel naar binnen of buiten staat. Elk merk/type heeft daar zijn min/max-waarde met een range van ca. 10 mm.

succes met de verkoop!

Hoe oud ze zijn lijkt me ook wel van belang.

Bla, bla, bla.

Wel handig om model en DOT (leeftijd) er bij te zetten, maar ik help wel even:
Uniroyal MS plus 77
DOT 2417 (week 24, jaar 2017)

Zoom werkt onvoldoende voor de velg.

Het kan ook handig zijn om automerk + type te noemen. Dan kunnen mensen met dezelfde auto reageren op je aanbod.

Paul

Het kan ook handig zijn om automerk + type te noemen. Dan kunnen mensen met dezelfde auto reageren op je aanbod.

Denktank op 8 sep 2019 08:17

Als je de “steekmaat” , en ET-waarde kent , zoals eerder vermeld door @folski weet je genoeg.
Het zou handig zijn als mensen reageren met kennis van zaken 😉

*bericht bewerkt door jessedeconinck op 08 sep 2019 09:50

Het kan ook handig zijn om automerk + type te noemen. Dan kunnen mensen met dezelfde auto reageren op je aanbod.

Denktank op 8 sep 2019 08:17

Als je de “steekmaat” , en ET-waarde kent , zoals eerder vermeld door @folski weet je genoeg.
Het zou handig zijn als mensen reageren met kennis van zaken 😉

jessedeconinck op 8 sep 2019 09:49

Ik denk dat de meeste mensen bij het lezen van “steekmaat” en “ETwaarde” geen idee hebben waar het over gaat. Dus is merk en model waar deze wielen vanaf komen wel erg fijn om te vermelden.

Übung macht den meister!!!

Volgens mij ben ik mijn reactie begonnen met de vragen/noemen van het merk en type van de auto 😀. Daarna kunnen die andere kenmerken ook nog van belang zijn. Maar die klinken inderdaad een stuk technischer 🤓.

Volgens mij is de TS allang afgehaakt 😎

When life gets too complicated.... SKI

Volgens mij is de TS allang afgehaakt 😎

Alex op 8 sep 2019 21:08

Ik had net de popcorn gepakt…

@ Gigi

Laten we nu n ander ook eens de techneut uithangen, zo snappen WIJ ook eens hoe anderen zich soms voelen. 😃😂😁 😉

Born to run. B.S.

Als iedereen gewoon naar de markeringen op het plaatje zou kijken, zou je weten dat het velgen zijn voor een Volkswagen Polo of Seat Ibiza 😛

Steekmaat 5x100
ET 38

Plaats een reactie