Rossignol soul 7

Iemand die een setje Rossignol Soul 7 (model 2015) in 172cm te koop heeft?
1 ski is volledig naar de vaantjes. Dus als iemand 1 ski (zonder bindingen) heeft in deze afmetingen zou ik nog beter geholpen zijn.😉
Of enige suggesties voor tweedehands ergens 1 te vinden zijn ook altijd welkom.
Dank bij voorbaat
Jesse

*bericht bewerkt door jessedeconinck op 08 sep 2019 10:30

Welke versie zoek je? De zwart-gele of de grijze?

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/0afa66b4cd67f98143f5838f...

Wat de staat is kan ik niet zeggen, maar het ziet er oké uit, zeker voor die prijs:
https://www.ebay.nl/itm/Ski-Rossignol-SOUL-7-occasion-Fixati…

Ik heb een setje in 180 die voornamelijk stof staan te happen. Die mogen ook wel weg voor een dergelijke prijs.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik heb een setje in 180 die voornamelijk stof staan te happen. Die mogen ook wel weg voor een dergelijke prijs.

Shane op 8 sep 2019 10:54

Afscheid aan het nemen van je Franse quiver?

Ik heb een setje in 180 die voornamelijk stof staan te happen. Die mogen ook wel weg voor een dergelijke prijs.

Shane op 8 sep 2019 10:54

Welke prijs had je in gedachten?
Bindingen niet noodzakelijk

Ik heb er niet echt over nagedacht eerlijk gezegd, maar voor 250,- mogen ze zeker weg.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik heb er niet echt over nagedacht eerlijk gezegd, maar voor 250,- mogen ze zeker weg.

Shane op 8 sep 2019 11:10

Mocht @jessedeconinck ze niet willen, dan ben je ze voor die prijs zo kwijt hier op het forum vermoed ik.

Ik heb er niet echt over nagedacht eerlijk gezegd, maar voor 250,- mogen ze zeker weg.

Shane op 8 sep 2019 11:10

Welk jaar?

Ze zijn uit 2015 @jessedeconinck.

Ik heb in 3 seizoenen geen dag buiten de pistes gespendeerd @Gigi en het ziet er niet naar uit dat ik dat snel wel ga doen. Dus als iemand anders er blij mee is, lijkt me dat een goede oplossing.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik wil niet krenterig overkomen , maar op bergzeit.be staan de 17/18 nieuw te koop voor €324,98.

Dat is zonder binding. Wel appels met appels vergelijken…

Zoals eerder vermeld , ik hoef geen bindingen daar ik deze van mijn oud paar zou overzetten.
Shane vermelde ook niet dat zijn paar met bindingen zijn 😉

Ah, zoals ik al zei @jessedeconinck ik heb er niet echt over nagedacht, ik had enkel even het linkje van @Gigi gekeken. Ik zou dan lekker die nieuwe kopen. Is toch een hele goede deal.

Je mag uiteraard een bod doen op die van mij, maar eerlijk gezegd doe ik ze voor veel minder niet weg.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie