Bereken zelf wat voordeliger is, huren of kopen

Er zijn inderdaad uitzonderingen.

Klopt uitzondering bevestigt de regel. Vaak kleine premium verhuur maar ook tegen u prijzen.

Klopt uitzondering bevestigt de regel. Vaak kleine premium verhuur maar ook tegen u prijzen.

Skiwi87 op 13 sep 2019 22:13

tsja, premium materiaal en een mooi assortiment gaat natuurlijk tegen web stuntprijzen. Beter duur dan niet te huur ;)

Edwin van Riel

Klopt uitzondering bevestigt de regel. Vaak kleine premium verhuur maar ook tegen u prijzen.

Skiwi87 op 13 sep 2019 22:13

tsja, premium materiaal en een mooi assortiment gaat natuurlijk tegen web stuntprijzen. Beter duur dan niet te huur ;)

evr66 op 14 sep 2019 07:27

ik zeg dan beter duur dan niet te koop.

Kopen is altijd lekkerder, maar dat moet kunnen en dan nog is ff testen/huren/Viersen van tevoren wel lekker ;)

Edwin van Riel

Is dat niet juist het probleem? Dat je vooraf nauwelijks kunt zien op de site wat ze precies hebben, laat staan reserveren. Vaak genoeg een andere ski meegekregen dan die ik gehuurd had. Maar vooral dus dat je maar moet afwachten wat ze hebben.

DrPhil op 12 sep 2019 13:39

ja hier ben ik volledig mee eens. Je weet nooit wat je krijgt. In drukke weken grote kans op restjes en geen keuze, en daarnaast vaak in een gemiddelde verhuur veel te korte skis.

Skiwi87 op 13 sep 2019 07:58

Ik kan in mijn gebied zonder enig probleem via de site de nieuwe modellen boeken op maat en specificatie.
Rechtover m’n hotel.
Gratis waxen en slijpen wanneer je wilt, inbegrepen in de prijs.

iSKI op 13 sep 2019 20:26

Wat! Moet jij ze zelf gaan halen?
In mijn hotel lag elke dag een briefje bij het ontbijt. Daarop kon ik dan invullen welke ski ik die dag wilde. Bv een Stöckli Laser SL Black Edition.
In een apart vakje kon ik dan invullen de slijphoek. Bv 87,25 graden.
Als ze hem dan per ongeluk op 87,30 hadden geslepen, hoefde ik die dag niet te betalen.
Budgethotel, zeker?

Hahaha!!

I can stick uphill ice, on my saucer...

@DrPhil
💪🖕

Born to run. B.S.

Plaats een reactie