Gezellige wintersporters voor weekjes naar Oostenrijk (board-ski-après-ski)

Een gemixte vrienden- en kennissengroep zoekt voor weektrips op verschillende momenten in de winterperiode naar Oostenrijk regelmatig nieuwe gezichten.
We verzamelen in een gesloten Facebook groep waar we evenementen aanmaken.
Interesse? Stuur een pb voor meer info. Grts!

Zit ik nog in de groep?

Hi Michiel, ik heb jou een pb gestuurd :-)

DVDE13,

Ik heb hier zeker oor naar. Mijn wintersport maatjes kunnen dit jaar wéér niet mee. Vorig jaar hierdoor niet weggeweest maar zou dit jaar toch echt wel weer in de sneeuw willen banjeren.

Hi CB90, ik heb jou een pb gestuurd :-)

Ook interesse, heb je een pb gestuurd.

Hoi Michiel, ik heb jouw pb bericht beantwoord. Welkom :-)

Zou graag in de groep komen. binnen mijn vrienden groep de enige die van wintersport houd.

In februari zou ik naar Oostenrijk willen,wel naar een groot gebied.Ik ski goed ,graag offpiste als het kan.Ben 60 plus,man,van Antwerpen.

In februari zou ik naar Oostenrijk willen,wel naar een groot gebied.Ik ski goed ,graag offpiste als het kan.Ben 60 plus,man,van Antwerpen.

Hi Flora, ik heb je een pb gestuurd. Welkom :-)

Hi Robert, de leeftijden in onze groep variëren tussen de 25 en de 50 jaar. Zonder te twijfelen aan jouw dynamiek wensen we dat voorlopig zo te houden. Succes met jouw verdere zoektocht!

Ik lees al een tijdje mee, sinds vandaag ook lid. Mag ik mij ook aanmelden?

Hi Anique, ik heb je een pb gestuurd 😊

Ik ben ook nieuwsgierig!

Hi Mariis, ik heb je een pb gestuurd 😊

Hi,
ik ben ook heel nieuwsgierig! zouden met zn 2e (vriendin 27jr en ik 28jr) graag aansluiten als het plaatje klopt!

Hi Gerd_K, ik heb je een pb gestuurd :-)

Hoi! Ik ben nieuw hier en dit spreekt me wel aan, val net buiten de doelgroep (24 jaar), maar zoek juist net even een iets ‘degelijker’ weekje dan de studenten/feestreizen die worden aangeboden. Apres skiën is leuk voor een (paar) keer, maar ik kom uiteindelijk voor gezelligheid en met name het skiën. Zou graag eens meer info krijgen als ik in aanmerking kom!

Hi PeterO, ik heb je een pb gestuurd :-)

Wie de laatste plekjes willen van onze leuke gemengde wintersport groepsreis naar een fantastisch gebied in Oostenrijk van 1 tot 8 februari 2020 mogen zich nu laten horen :-)
Reeds 13 héél gezellige deelnemers waarvan 4 dames en 9 heren tussen de 25 en de 50 jaar.
Knallen van op de berg tot in de après-ski ;-)
Tot gauw!!!

*bericht bewerkt door DVDE13 op 09 okt 2019 21:05

Ik ben erg geïnteresseerd in deze reis. Is het mogelijk om iets meer informatie te ontvangen?
Thanks!

Hi Bennievedetti, ik heb je een pb gestuurd :-)

Ik ben ook geïnteresseerd! Kan ik ook wat meer info krijgen? :)

Hi Bas,

Dit is dezelfde groep als de week van Flachau 😉

Hey Angela, jij hier? 😅

Hoii hoii, ik ben ook geinteresseerd, ben 28 jaar en zou graag in maart richting oostenrijk gaan… past dat? 😊😊 ik hoor graag de extra informatie

Hoi Wais, ik heb je een pb gestuurd :-)

*bericht bewerkt door DVDE13 op 15 okt 2019 11:02

Hoi!

Zijn er nog wat plekjes over? Ben voor mezelf een een vriend op zoek naar een leuke groep. De week van 1 t/m 8 feb komt prima uit.

Klinkt gezellig! Heb je nog een plekje beschikbaar? Groet Anke

Hi Anke,

Nee sorry we zijn inmiddels fully booked!

Plaats een reactie