Op wintersport met liefhebbers

Hoi,

Wegens succes in de herhaling!!!

Een groepsvakantie met enthousiastelingen voor de wintersport. Skiërs en boarders, dames en heren, leeftijden variërend van vroege dertigers tot eind veertigers en alles daaromheen.

Ditmaal in een fraai appartement in:

SOLDEN

En wat nog meer:

  • Skigebied Sölden Ötztal (met 144 km piste
  • Week van 7 tot 14 maart 2020( vertrek op vrijdagavond 6 maart)
  • 6-kamer appartement voor maximaal 12 personen. (er zijn drie 2-persoonskamers en twee 3-persoonskamers) We slapen bij voorkeur niet in de woonkamer.
  • Het appartement beschikt over een keuken en een ingerichte woonkamer, voldoende gelegenheid om samen te eten en te borrelen. Maar voel je altijd vrij om je eigen plan te trekken.
  • Het complex beschikt over een gemeenschappelijke wellnessruimte met een sauna en infraroodcabine (beide 2x per week gratis te gebruiken, extra gebruik tegen betaling mogelijk)
  • Meerdere eigen auto's beschikbaar. In overleg proberen we voor iedereen een plekje te regelen en een logische route af te stemmen. Schroom dus niet om je aan te melden als je geen auto hebt, het is nog ieder jaar gelukt.

Lijkt het je wat? Reageer of stuur een pb en wie weet tot in de sneeuw!
We hebben al een groepje van 7 heren en dames en daar kunnen er nog 5 bij!

Groeten,

Petra (35 skiën), Maaike (42 jaar skiën), Judith (39 snowboarden), Guido (48 jaar, snowboarden), Pieter(40, skiën, Rienk(43 jaar, skiën) en Jos (36,skiën)

Hoi wintersporters,
Zie deze oproep voor t eerst, lijkt mij leuk om hier wat meer over te weten, zag de vakantie in solden in maart 2020, hoe kan ik mij daar eventueel voor aanmelden? En heeft de groep van te voren kontakt met elkaar?

Ik ben 56 jaar, skier, ben benieuwd naar de reacties

Groetjes suzanne

Zanne ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd :)

We zitten VOL!! Maar je kan wel op een reservelijst!

Last minute is er een afzegging…Wie heeft er zin om volgende week ons team te versterken naar Sölden! (7 tm 14 maart)
Groepssamenstelling:

11 personen:
4 dames, 7 heren,
5 snowboarders, 6 skiers

We zijn VOL!

Plaats een reactie