Hulp gevraagd: enquête

We hebben door Nielsen Sports een enquête laten maken voor wintersport.nl en de Nederlandse Ski Vereniging. Doel hierbij is dat we nog beter keuzes kunnen maken hoe we de site en de vereniging naar een volgend niveau kunnen tillen. Het betreft een enquête met veel algemene wintersportvragen, maar ook met specifieke vragen over duurzaamheid, mobiliteit, verzekeringen en TeamNL.

We zouden het erg op prijs stellen als jullie ons hierbij willen helpen. Klik op onderstaande link om de enquête te starten. Hij duurt enkele minuten:
https://survey-d.dynata.com/survey/selfserve/53c/1909409?lis…

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Enkel voor Nederlanders?
Ik zit dus al vast op de vraag “in welke provincie…” 🙄

Bla, bla, bla.

Ingevuld

Enkel voor Nederlanders?
Ik zit dus al vast op de vraag “in welke provincie…” 🙄

bartvwg op 24 sep 2019 17:33

Ja deze is alleen voor Nederlanders…

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ingevuld

GiGi op 24 sep 2019 17:46

Ik ook.

Mr. Slow

Ingevuld.

mama on a mission in the snow

Ingevuld

Al zie ik van sommige vragen niet de relevantie met de website in.
Waarom aangeven of je binnen 2 jaar een auto gaat kopen of niet, en welke 3 merken er in aanmerking komen?
En ik ken teamnl maar van 1 sport maar moet er 5 aanvinken. Heb dus maar wat gegokt waar ze actief zijn. Alsook hun sponsors geen flauw idee dus.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik ben het met Birdheart eens. Ik help graag de website vooruit, maar zit niet op een vragenlijst te wachten die alleen maar over specifieke merken gaat en over waar je verzekerd bent.

De vragen die wel over wintersport gingen, vond ik nog eens erg simpel en ook al in jullie vorige vragenlijst op zijn minst net zo goed gedaan.

Ik heb hem ook ingevuld maar vond veel vragen niet relevant of erg ver gaan. Het leek haast een vragenlijst over door wie je bestookt wil worden met reclame… @roel, is dit bedoeld om gericht te gaan adverteren?

Ingevuld.

Freeride = Life

Bij een procent of 70 gestopt. Gros van de vragen tot daar was nmm niet relevant

Edwin van Riel

Ach ja, liever zo dan ongemerkt gebruikersdata verzamelen.
Echter vind ik de uitnodiging van Roel niet zo chique. Past niet bij de Wintersport(ers)community van weleer. Zeker met zo’n zwak in elkaar gezette enquete (bij nee worden irrelevante vragen niet overgeslagen).

NSKIV staat voor “Nederlandse Schimmige Kooplui In Verzekeringen”, wist je dat niet? ;)

Ik heb hem ook ingevuld maar vond veel vragen niet relevant of erg ver gaan. Het leek haast een vragenlijst over door wie je bestookt wil worden met reclame… @roel, is dit bedoeld om gericht te gaan adverteren?

Joko op 24 sep 2019 18:31

Ingevuld…maar ben het eens met de bovenstaande opmerkingen. Geen probleem om input te geven; maar ga mij aub niet vragen naar verzekeringen en auto’s;;

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Ingevuld maar de enquête is wel zeer dubieus. Veel vragen dus ook maar open gelaten. En bijvoorbeeld de vraag hoe vaak ga je per jaar op wintersport en daarna de vraag hoe lang boek je van te voren. De ene vakantie wordt altijd een half jaar van te voren geboekt, de andere een paar dagen. Wat moet je dan met zoiets?

Born to Ride

Ook ingevuld . Maar veel vragen vond ik niet relevant . Wat heeft provider met nlskiv te maken ?

Een korte toevoeging namens het team:
De enquête is niet bedoeld om iemand met reclame te bestoken. Een van de onderdelen is wel om te bekijken welke partijen we kunnen betrekken bij het ontwikkelen van nieuwe diensten. Omdat de auto een belangrijk vervoermiddel is voor de wintersport zouden we daar wat voor willen bedenken i.s.m. een partner. Uiteindelijk draait het om wat jullie als wintersporters belangrijk en interessant vinden. Maar, daar zijn we eerlijk in, dat kunnen we niet alleen. Voel je dus nergens toe verplicht, je helpt ons alleen door hem (anoniem) in te vullen.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Done, open gelaten wat ik niet in wilde vullen

Done, open gelaten wat ik niet in wilde vullen

Tiny-M op 24 sep 2019 20:32

Precies, zo heb ik het ook gedaan.

Ingevuld.

Hen48

Ik heb hem ingevuld, maar na het beantwoorden van een vraag (weet niet meer welke) was het onderzoek ineens weg. Ik weet niet of het de laatste vraag was, of dat er iets niet goed ging. Normaal krijg je bij een onderzoek altijd nog wel een laatste pagina waarop staat dat dit de laatste vraag was ofzo.

Annoying skiers since 2003

De enquête is niet bedoeld om iemand met reclame te bestoken.

Roel op 24 sep 2019 20:04

Als ik binnenkort bestookt wordt met reclame van Ferrari, weet ik dat het door deze enquête komt ;)

Annoying skiers since 2003

Ik heb hem ingevuld, maar na het beantwoorden van een vraag (weet niet meer welke) was het onderzoek ineens weg. Ik weet niet of het de laatste vraag was, of dat er iets niet goed ging. Normaal krijg je bij een onderzoek altijd nog wel een laatste pagina waarop staat dat dit de laatste vraag was ofzo.

sterko op 24 sep 2019 22:11

Dat viel mij dus ook op. Nog geen bedankje voor het invullen.

Übung macht den meister!!!

@RFKANGOO bedankt jonguh voor je weggegooide tijd🤦‍♂️

LA NORMA😍☃️

Geprobeerd maar hij liep vast

Ik heb hem ingevuld, maar na het beantwoorden van een vraag (weet niet meer welke) was het onderzoek ineens weg. Ik weet niet of het de laatste vraag was, of dat er iets niet goed ging. Normaal krijg je bij een onderzoek altijd nog wel een laatste pagina waarop staat dat dit de laatste vraag was ofzo.

sterko op 24 sep 2019 22:11

Same here, ineens zat ik weer op de home pagina van de website en kon ik niet terug. Was geen afsluitend bericht, maar volgens mij zat ik nog niet eens op 80%

❄️

Misser dus op een aantal vlakken, deze enquête. Weg met dat ding en on topic lijkt me: wintersport dus ;)

Edwin van Riel

Same here, ineens zat ik weer op de home pagina van de website en kon ik niet terug. Was geen afsluitend bericht, maar volgens mij zat ik nog niet eens op 80%[post]Marije77 op 25 sep 2019 06:51

Hier het zelfde, weet dus ook niet of ik alles heb ingevuld
Ook veel open gelaten

Ik zat ook opeens op deze website. Wat natuurlijk veel leuker is. Maar beetje vreemde enquête inderdaad.

Wel ingevuld, maar wel eens met veel van de bovenstaande commentaren.

ik begin er maar niet aan als ik de commentaren zo lees…

Aftellen maar!

Plaats een reactie