Snowboardleraar zoekt advies (en werk)

Ik heb het afgelopen winterseizoen in Canada een Canadees snowboard instructeurs certificaat gehaald en vervolgens het hele seizoen les gegeven. Super tof!
Echter zou ik komende winter graag in Europa aan de slag gaan, maar dat blijkt toch lastiger dan gedacht.
Er wordt vaak gevraagd naar goed Duits sprekende instructeurs, wat logisch is, maar ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Anwärter na een paar dagen cursus vloeiend Duits spreekt, dus hoe goed is "goed Duits" in dit geval? Ik heb het op school gehad en alhoewel spreken wat moeizaam gaat kan ik het opzich aardig verstaan.

En dan ook nog, kent iemand skischolen in Europa (hoeft niet per se Duitsland/Oostenrijk, zolang ze een niveau Anwärter accepteren is het prima) waar niet verwacht wordt dat je de taal van dat land goed spreekt, waar vloeiend Nederlands en Engels voldoende zou zijn?

Ben een beetje clueless hoe nu verder aangezien terug naar Canada niet gaat lukken vanwege visa's.

Heb een CASI level 2 certificaat wat, volgens mij, tussen Anwärter en Landes in zit.

Alvast bedankt voor tips en adviezen en als iemand nog een skischool weet, hoor ik het graag 😇

alle verbanden zoals salzburger en tiroler usw mailen of ze je casi2 willen omzetten. Of veel skischolen mailen die het accepteren. Echter zover ik weet en begrijp van sbssv is het metname een verzekeringstechnisch verhaal als er wat misgaat.

echte mannen lopen naar boven,

PM gestuurd.

It's all about the turns duuuuuude!

Plaats een reactie