Flachau 1-8 februari, wie sluit er nog aan?

Hi wintersportfans,

Wij zijn een gemengde groep van skiërs en snowboarders, Belgen en Nederlanders die al een aantal keer via wintersporters met onbekenden een supervakantie hebben gehad. Lekker meters maken op de piste, maar ook de après ski slaan we zeker niet over ;) Dit jaar gaan we (o.a.) van 1-8 februari met 16-18 personen naar Flachau, het niveau is over het algemeen ervaren en de leeftijd ligt tussen de 25 - 50 jaar.

We hebben 2 ruime luxe chalets geboekt met telkens 4 x een tweepersoonskamer en een ruime woonkamer voor in totaal 16 tot 18 personen. De prijs hiervoor is € 769,63 p.p. inclusief skipas voor 6 dagen (extra skidag +€34, 2 extra skidagen +€62).

Om er te komen carpoolen we onderling, dit is tot nu toe altijd nog goed gekomen! Verder werken we met een pot waaruit we boodschappen doen voor het ontbijt en diner. Als je het leuk vindt om een avondje te koken is dit dus zeker een pré (maar niks is verplicht en we gaan ook zeker wel 1 of 2x uit eten).

Op dit moment hebben we 13 definitieve boekers, dus we hebben nog maar een paar plaatsjes over… Mocht je interesse hebben laat het dan zsm even weten. We hebben ook een groep op FB waar je bij kunt aansluiten en een groepsapp waarin we verder afspraken maken.

Wie heeft er zin om nog bij ons aan te haken?

Is er een mogelijkheid voor wat meer info over deze reis aub?

Hi Sabine,

Ik heb je een prive berichtje gestuurd.

Hi Angela. Kan ik inhaken in de FB groep? Zou graag wat meer info willen:)

Hi Bas,

Ik heb je een privé berichtje gestuurd!

Nog steeds op zoek? Anders wil ik ook gerust wat extra info :)

Hi JV,

We zijn aangekomen bij het allerlaatste plekje. Ik stuur je even een pb met meer info.

Hola wintersporters,

Omdat we een annulering hebben is er weer een plaatsje vrij gekomen in onze super gezellige fanatieke ski / après ski groep! We zijn nu met 17 maar er is dus weer plaats voor een 18e persoon.

Wie heeft er zin om nog bij ons aan te sluiten? Voor meer info zie mijn oproep eerder in dit bericht of stuur me een pb voor meer info.

Hola wintersporters,

Omdat we een annulering hebben is er weer een plaatsje vrij gekomen in onze super gezellige fanatieke ski / après ski groep! We zijn nu met 17 maar er is dus weer plaats voor een 18e persoon.

Wie heeft er zin om nog bij ons aan te sluiten? Voor meer info zie mijn oproep eerder in dit bericht of stuur me een pb voor meer info.

Hi Angela,

ik zoek nog een reis met 2 plekjes beschikbaar… mocht er heel toevallig nog iemand afvallen hou ik me aanbevolen ;)

Hi Gerd,

Vooralsnog hebben we helaas maar 1 plekje vrij. Mocht dit nog veranderen dan laat ik dit weten.

Hoi Angela ik zie dat er nog een plekje vrij is, ik heb zeker interesse! Maar hoe ervaren zijn jullie? Ik ben een gemiddelde skieer kom een eind maar wil eigenlijk zelf ook weer 1 of 2 dagen bijv een les nemen. Als dat oké is om niet elke dag mee met jullie te gaan hoor ik graag of de optie er nog is. Ik zou niet kunnen rijden alleen dus wel afhankelijk of er dan nog een autoplekje vrij is ook.
Nikki

Hallo Angelique,

Nog plaats?
Wil je mij wat info sturen?

Hoi Nikki en Janssen66,

Ik heb jullie beide een PB gestuurd.

Gr. Angela

Voor iedereen die nog interesse heeft, op dit moment zijn we weer fully booked!

Mocht er toch nog iemand afhaken, heb ik misschien ook wel interesse.

gr. Jelle

Hi Jelle,

Mocht er nog iemand afvallen dan laat ik het weten!

Gr. Angela

Hallo Angela, jammer dat jullie alweer fully booked zijn , kun je mij ook op de reserve lijst plaatsen?

Groeten Jeroen

Hi Jeroen,

Is goed doe ik!

Gr. Angela

Voor de mensen die nog op de wachtlijst staan, zie ook onze nieuwe trip in maart naar Mayrhofen! Hier hebben we nog wel plaats :)

Leuk , kun je mij wat info toesturen?
Gr Jeroen

Hi Jeroen,

Ik heb je in pb gestuurd!

Gr. Angela

Dag Angela,

moest er nog een plaatsje vrij komen, mag je me altijd contacteren.
Ik zou wel met iemand mee moeten kunnen rijden. Hoe wordt dit geregeld, ook qua prijs?

alvast bedankt,

Dirk - LIVE unITed

Hi Dirk,

Ik heb je een pb gestuurd.

Gr. Angela

Angela, welke datum is het in maart?

Hoi Sjaak,

Het is van 29 februari tm 7 maart

https://www.wintersport.nl/forum/topic/497959

Hoi Angela,
Bedankt voor de link.
Wat is de Facebook pagina?
Grt Sjaak

Hi Sjaak,

Ik heb je een pb gestuurd.

Plaats een reactie