korting snowworld?

Betaalt er iemand nog weleens de volle mep?

Ik ga regelmatig en er is altijd een actie, dus nee, afgelopen jaar nooit volle mep betaald. Overigens heb ik dan ook niks aan het ledenvoordeel vd vereniging, nooit kunnen gebruiken.
Dat zet ook aan het denken: kennelijk kunnen de Hema’s en AH’s wel enorme kortingen aanbieden. Dat zullen ze alleenmaar doen als er ook marge voor hun overblijft, kan de vereniging dan ook niet die leukere kortingen bedingen? Het is niet zo dat er miljoenen leden zijn…

Liever technisch mooi van blauw dan krampachtig van rood :-D

oeps, te laat voor de AH actie. de meeste acties lijken afgelopen, behalve een paar tweepersoonsacties. jammer, wilde eigenlijk 2 uur gaan, eens proberen of ik het nog kan, maar zonder korting is het best prijzig.

Als er iemand nog een kortingkaartje heeft of weet…ik hou me aanbevolen.

oeps, te laat voor de AH actie. de meeste acties lijken afgelopen, behalve een paar tweepersoonsacties. jammer, wilde eigenlijk 2 uur gaan, eens proberen of ik het nog kan, maar zonder korting is het best prijzig.

Als er iemand nog een kortingkaartje heeft of weet…ik hou me aanbevolen.

vlaklander op 3 mrt 2020 10:55

Snowworld zelf heeft een actie in Maart, 2 uur voor 20,50.

Mooie prijs :)

Ik ga wel twijfelen of ik komend jaar nog een jaarpas wil. Die prijzen zijn omhoog gegaan, terwijl er nu om de haverklap acties zijn.

Mooie prijs :)

Ik ga wel twijfelen of ik komend jaar nog een jaarpas wil. Die prijzen zijn omhoog gegaan, terwijl er nu om de haverklap acties zijn.

Tiny-M op 3 mrt 2020 12:38

1 van de redenen dat ik geen jaarkaart meer neem.

Übung macht den meister!!!

Hoezo jongens en meisjes…jullie moeten wel onze B. €-miljonair blijven steunen hé.

Born to run. B.S.

Iemand nog Hema tickets over? Geen kortingsacties dit jaar, zo te zien.

Ik heb nog 2 hematickets liggen voor 4 uur skiën, 49 euro betaald. Zijn verlengd en nu geldig tm 30 september 2021

Ik heb nog 3 hema tickets… als iemand ze wil…

Nog iemand die tickets beschikbaar heeft?

Nog iemand die tickets beschikbaar heeft?

Arjen1 op 31 jul 2021 14:52

via ticketveiling kan je vaak wel goedkoop kaartjes scoren. Meestal rond de 50% korting. Afgelopen weekend met dit soort tickets geweest.
https://www.ticketveiling.nl/dagjes-uit/actieve-uitstapjes/s…

*bericht bewerkt door ronaldkoopmans op 03 aug 2021 08:01

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Bedankt Ronald. Ik heb 2 kaartjes weten te scoren

heb via hier 3 tickets van 4 uur verkocht die geldig waren tot eind september, nu via ticketveiling 3 nieuwe dagpassen gekocht voor 20 euro per stuk… mooie deal en geldig tot einde maart 2022!

Weet iemand of je die twee vouchers van de veiling apart kunt gebruiken? Ik ga alleen, en dus zou ik die op 2 verschillende dagen willen gebruiken.

@videast Dit lijkt goed te gaan. Ik heb zojuist 2 vouchers ontvangen op 1 bieding “dagpas voor 2 personen” (50 EUR betaald)

Met beiden even een tijdslot gereserveerd, en een barcode per slot ontvangen, dus dit kan gewoon.

*bericht bewerkt door evr66 op 09 aug 2021 08:29

Edwin van Riel

Weet iemand of je die twee vouchers van de veiling apart kunt gebruiken? Ik ga alleen, en dus zou ik die op 2 verschillende dagen willen gebruiken.

Videast op 08 aug 2021 23:29

Volgens mij kan dit gewoon. Je krijgt 2 tickets met elk een eigen barcode. Bij mijn reservering moest ik per persoon een barcode invullen, als je dus 2 reserveringen 1 barcode doet, zou dit gewoon moeten kunnen :)

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

In april is het op alle tickets 1+1 gratis bij Snowworld zelf. Tickets te gebruiken t/m september.

Plaats een reactie