Stel 50+ zoekt skigenoten 15-02 t/m 22-02

Wij, vrouw is beginner, man is ervaren, zoeken skigenoten of stel die ook beginner/ervaren zijn. We houden van skiën, maar ook van gezelligheid, op z'n tijd een natje en droogje, sauna, beetje après-ski en/of bordspellen spelen. Skigebied moet voor beginners geschikt zijn, bijv. skigebied Val Gardena. We kunnen echt alleen in de aangegeven week.

goede middag wij hebben wel intresse in skigenoten, kunnen net als jullie zelf redelijk skièn. houden van gezelligheid. natje droogje op ze tijd bordspellen er bij gezellig. top. we horen graag van jullie vriendelijk groet marry en gerard.

Hallo, ik ben ook op zoek naar skigenoten. Val Gardena is een uitstekende keuze. Ik houd me me aanbevolen. Oh ja, ik ben een man, 50 jaar en ben zeer ervaren skier en met eigen vervoer.

Update, Val Gardena laten we even voor wat het is dit jaar. We hebben ons nu gefocust op skigebied Wilder Kaiser en hebben een pension gevonden in Brixental. We zouden heel graag met andere skiërs willen afspreken in het skigebied en natuurlijk het liefst in Brixental of in de buurt. Ook lijkt het ons gezellig om af en toe samen te eten en/of een drankje(s) te doen ;-). Bewegen op muziek macht uns viel spaß. Vervoer en onderkomen zal je zelf moeten regelen, kortom vrijheid blijheid.
We zien je/jullie (ook 50-) reactie graag tegemoet!

Ik had juist wel zin in Val Gardena. Mag ook Franse Alpen zijn, maar liever geen Oeistenrijk. De periode klopt, dus mocht er overeenkomende belangstelling zijn dan verwijs ik naar mijn oproep onder de naam Belleman.

Vriendelijk gegroet,

Huub Bellemakers.

Huub

Aaaaah jammer Huub, jammer dat je niet eerder gereageerd hebt …

Plaats een reactie