Gezelschap voor shortski 16-19/12, of voor een dagje mee-skiën

Ik wil nog vóór de kerstvakantie even gaan skiën, had al periode 16 t.e.m. 19 december geblokkeerd in mijn agenda.
Voorlopig ziet het er naar uit dat ik op m'n eentje ga (moeten) gaan … tenzij er toevallig nog iemand wil aansluiten?
Ik dacht aan 3 dagen skiën, 3 overnachtingen (dus ofwel in heen- of terug een nachtje in de auto of tussenstop onderweg)
Ik heb voorkeur voor Oostenrijk, liefst 100km piste of meer, skizeker (sneeuw in het dorp is leuk, maar geen must) en een gezellig dorp waar er nog iets gedronken kan worden na de laatste afdaling. Voor de rest maakt het niet veel uit. Accomodatie dicht bij piste/lift is fijn, maar een stukje bus/auto is ook niet erg. Ik kom uit regio Leuven, België, en heb eigen wagen (wel geen firmawagen, dus benzine nog te betalen) met voldoende plaats voor bagage + ski's/board!
Zelf ski ik, maar boarders zijn ook welkom. Ik ski graag zoveel mogelijk ('s middags goeie lunch en bij dorst eens een drankje, maar niet lang blijven hangen) tot de liften sluiten. En doe graag veel km's op een dag.
Bij interesse, doe me gerust een PB of reageer even op dit topic!

Indien er niemand aansluit, ga ik waarschijnlijk iets voor mezelf boeken in Hinterglemm of Kitzbuhel (Pass Thurn). Moesten er mensen die week daar zijn en een dagje samen willen skiën, dan kunnen we ook gewoon even een dagje of een namiddag afspreken!

Plaats een reactie