Vader (44) en dochter(8) zoeken gezelschap om soortgelijke situati te skie

Ik zou graag weer met mijn dochter van 8 jaar gaan skieen 22 februari 2020. Zoek iemand met vergelijkbare situatie. Het is de bedoeling dat ze de 1e 3 dagen op les gaat en dan gaat mee skieen. Ze heeft 2 jaar ski ervaring. Heb nog niks concreets geboekt. Liefst naar Oostenrijk.

Geen Oostenrijk en ook een andere periode . Als niemand kan vinden dat zijn dit ook mogelijke opties .

Je hebt in de mei vakantie : dutchweek in val Thorens , veel Nederlandse gezinnen.

Of familie jam in Tignes ook veel Nederlandse kids . Geen ervaring mee.

Wij gaan met de dutchweek met 2 kids van dan 5 en 9 . De eerste heeft 2 seizoenen skiervaring en de oudste voor 4de seizoen .

Of kijk hier https://www.estivant.nl/voorjaarsvakantie

Hallo miepmiep

Bedankt voor je reactie. Dat zijn idd opties. Had ook bij estivant gekeken vind dat best prijzig maar is een optie. Dutchweek heb ik het gevoel dat het meer is om te feesten dan te skieen. Maar daar heb ik verder niet veel ervaring in kan het dus mis hebben. Niet dat ik niet van apres ski houdt😎.Misschien ook nog een optie met de indoor skibaan te gaan naar frankrijk daar zit ze vanaf het begin al op les die gaan in de meivakantie. Maar ik houdt je aanbod open thnks

Hallo miepmiep

Bedankt voor je reactie. Dat zijn idd opties. Had ook bij estivant gekeken vind dat best prijzig maar is een optie. Dutchweek heb ik het gevoel dat het meer is om te feesten dan te skieen. Maar daar heb ik verder niet veel ervaring in kan het dus mis hebben. Niet dat ik niet van apres ski houdt😎.Misschien ook nog een optie met de indoor skibaan te gaan naar frankrijk daar zit ze vanaf het begin al op les die gaan in de meivakantie. Maar ik houdt je aanbod open thnks

pulleke op 16 okt 2019 21:16

Dat was mijn angst ook .
Wij zijn vorig jaar ook geweest . Wij hebben niets mee gekregen van feest gedruis . Wij zaten niet in centrum . Maar aan rand van dorp aan de piste
. Het viel ons echt mee. Meer gezinnen dan we dachten . Je kan feesten opzoeken of juist vermijden

. Hier gaan ze rolbaan les en in Frankrijk 6 ochtenden . Wij gaan bij prosneige . Ze hebben Nederlandssprekende leraren .

*bericht bewerkt door miepmiep op 16 okt 2019 21:25

Bij one2gethertravel zijn ook reizen voor ouder en kind te boeken. Volgens mij iets prijsvriendelijker.
De reis naar Pinzolo (is wel Italië…) heeft nog genoeg plek zo te zien.

*bericht bewerkt door Matthieu op 16 okt 2019 22:55

Aftellen maar!

@pulleke: ik zit nog eens even te kijken bij de reis naar Pinzolo van one2gether en zie dat kinderen geboren na 30-11-2009 de skipas gratis krijgen. Mooie deal in een prachtig gebied!
En nee, ik heb hier geen belang bij ;)

Aftellen maar!

Matthieu

Bedankt voor de info zal straks eens kijken.

Hej
ik ga met mijn twee kinderen (5 en 7) en echtgenote van 22/2 tot 29/2 naar Schladming.
Dit geboekt via Kriski. Mss eens de moeite om te bekijken? (Schladminger Hof)

Groetjes

*bericht bewerkt door dJaco op 17 okt 2019 11:23

Hoi @djaco

Heb ff snel gekeken ziet er idd goed uit zal me er vnvnd in verdiepen.

Pinzolo😍😍 echt mooi daar, aanrader!

Even @pulleke verwittigen.

Born to run. B.S.

Ik heb voor dit jaar de reis naar Schladming geboekt via Kriski. Zie nu aan de reacties dat er toch het een en ander mogelijk is. Hans bedankt voor je reactie als je volgend jaar weer gaat dan weet ik je te vinden via wintersport.nl was een goede optie geweest.😊

Plaats een reactie