Werk gezocht als skibegeleider/skigids

Ha allen,

Ik zou heel graag willen werken als skibeleider/skigids, wie van jullie heeft de ultieme tip?

Achtergrond: ik ben zelf een keer mee geweest met een vrijgezellenreis met 50 wintersporters. Was supergaaf. Elke dag vertrokken er 3 "skisafari's", met niveaus blauw rood en zwart. Er was dan een reisleider/skigids die voorop skiede en dan kon iedereen er lekker achteraan. Diegene gaf geen skiles maar koos een leuke route uit, iedereen kon er lekker achteraan of eventueel voorbij skien als ze daar zin in hadden en de begeleider koos ook leuke lunchtentjes uit. Toen dacht ik: dat wil ik ook! Ik heb mijn anwarter gehaald en vind het superleuk om voor groepen te staan en dit leek me de perfecte combi van ook lekker zelf skien en mensen enthousiasmeren. Ik heb toen meteen op mijn eigen vakantie een dagje proefgedraaid en dat was superleuk en ging goed.

Bij dezelfde organisatie hebben ze momenteel geen plek dus ik ben op zoek naar iets vergelijkbaars: dus groepen volwassenen begeleiden/voorskien, zonder ze echt les te geven. Ik kan goed skien maar ook weer niet zo fantastisch dat ik als offpistegids/berghuttengids kan fungeren. Wie helpt me?

er stond paar weken geleden een post hier over een organisatie die een skibegeleider zocht…

Villavibes zoekt geen skibegeleiders, maar 24/7 reisleiders die bereid zijn om de ochtend met groepjes te skiën.

Thanks maar villavibes al geprobeerd die zitten vol. Andere tips zijn dus welkom!

er stond paar weken geleden een post hier over een organisatie die een skibegeleider zocht…

kjiratsiekoedel op 17 okt 2019 22:07

Thanks weet je nog welke post dit was?

Plaats een reactie