Jong geleerd, ...................

When life gets too complicated.... SKI

Verdikke!
Ik doe het niet na. :p

Bla, bla, bla.

Sick !

Wow… knap hoor op die jonge leeftijd.

Lijkt wel of die afdalingen loodrecht naar beneden gaan. Is dit nog veel steiler dan bijv. de Harakiri of zo?

Peter Pos

Wow… knap hoor op die jonge leeftijd.

Lijkt wel of die afdalingen loodrecht naar beneden gaan. Is dit nog veel steiler dan bijv. de Harakiri of zo?

peterpos op 22 okt 2019 16:52

Ehm, jah.

Freeride = Life

Wow… al zou ik maar één keer in m’n leven zo’n afdaling kunnen (en durven!) maken, dan zou ik een heel gelukkig mens zijn :)

Uitrusten doen we thuis wel!

Wow… al zou ik maar één keer in m’n leven zo’n afdaling kunnen (en durven!) maken, dan zou ik een heel gelukkig mens zijn :)

Lotte77 op 22 okt 2019 17:23

Ik vrees dat het meteen de laatste afdaling van mijn leven zou worden :)

ik vraag mij af of zijn moeder weet wat zoonlief allemaal doet. Petje af voor die gast.

Zooooo gaaf en stoer dat hij dit kan.

Ik zou als ik hem was nog wel even een paar lessen op een rolbaan boeken. Altijd belangrijk om het op jonge leeftijd goed te leren 🙈😂

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Hij is wel echt Kai goed in skiën…

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Prachtig, maar deze jongen kan er ook iets van:

“”""I wish I good have done this when I was 12 “”
:-) :-) :-)

Woow, wat een radicale gast is dat zeg, heel gaaf om te zien !!!

Vraag me alleen af of die klappers bij zo’n cliff-jump wel gezond zijn voor zijn nog jonge gewrichten…

*bericht bewerkt door R.L. op 25 okt 2019 19:46

Kai Jones is het neefje van Jeremy - van een vreemde heeft ie z’n liefde voor sicke lijnen niet.

Setting forth in the universe

nog een filmpje van die Luka Stocker.

(ik ben gewoon te laat begonnen met skiën, woon niet in de bergen, enzovoort en zovoort, excuses, excuses, excuses -> respect)

Glide on!

Straf, heel straf! Goede share van de TS :-)

Ik vraag mij af, hoeveel impact hebben die jumps in dat type sneeuw op de knieën? Zeker op die leeftijd ben ik benieuwd of dit later gevolgen heeft? Kan iemand hier iets over delen? Lijkt mij zeer interessant om te weten!

Het is o zo hard genieten.

Geweldig om te zien.
Wat een talent @Alex

Plaats een reactie