Ski kleding Lidl

Voor je eerste stappen in de sneeuw waarbij je dan nog niet teveel geld in 1x wilt uitgeven is de kleding van Lidl, of nog beter wellicht de Decathlon, prima om te starten. Zodra je dan vaker gaat zul je andere eisen aan je kleding en materiaal stellen en dan op die manier jouw uitrusting vernieuwen en opbouwen.

Of Outlet Centers zoals Bataviastad of Roermond. Onlangs zeer hoge kortingen bij de Colombia shop in Roermond.

May the ski force be with you !!

@CJAHulskamp: Let op, zo’n 90% van de kleding in Outlet Centers is speciaal voor dergelijke locaties gemaakt. Is dus niet alleen goedkoper, maar ook daadwerkelijk een mindere kwaliteit.

@CJAHulskamp: Let op, zo'n 90% van de kleding in Outlet Centers is speciaal voor dergelijke locaties gemaakt. Is dus niet alleen goedkoper, maar ook daadwerkelijk een mindere kwaliteit.

Robert7 op 7 nov 2019 14:15

Deze Colombia winkel is prima in Roermond. Voor andere winkels kan ik niet beoordelen.

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 07 nov 2019 14:37

May the ski force be with you !!

Wij skiën al velen jaren in ski kleding van de Lidl en de Aldi ,en Decathalon en er nooit te klagen over gehad.Het zit warm en droog en ons past het goed.En ben je de kleur zat koop je gewoon een andere jas of broek,voor de prijs hoef je het niet te laten,en sta je weer eens anders op de foto.

Handschoenen het zelfde eigenlijk kocht eerst van de Lidl 9,95 euro maar deze gingen na 4 weken gebruik stuk ,op de naden Na 2 paar gehad te hebben duurdere gekocht Reush voor 60 euro maar helaas ook deze gingen eigenlijk niet veel langer mee.
Dus toen maar weer Lidl.

ook met -20 zijn die Lidl kleren prima… onze kids hebben decathlon thermo spul met daarover de lidl broeken…
Met -20 was het voor beide kids prima uit te houden, alleen een koude neus…;-) (handschoenen hebben we van Burton… niet van lidl…)

Van iets goedkoops mag je geen topkwaliteit verwachten.
Ik kan me niet voorstellen dat als het echt koud is (bij -20) het echt warm kan zijn.

Hooykaas op 6 nov 2019 21:34

Kwaliteit en warmte/ kou zijn niet aan elkaar gerelateerd!

When life gets too complicated.... SKI

Als je het geld dat je wilt besteden aan Lidl spullen uitgeeft aan tweedehands producten zul je toch beter af zijn.
Vooral voor kindermaten. Die gaan meestal maar 1of 2 seizoenen mee (gemiddeld 10 dagen gebruikt).

VSteven op 7 nov 2019 10:43

Dit snap ik niet helemaal. Het is bij Lidl zo goedkoop voor kids, ik zou niet weten hoe ik het goedkoper tweedehands zou moeten vinden. Hier groeien ze niet zo hard; ze doen er soms 2 seizoenen mee en we skiën 2 weken per jaar. Als de oudste het niet meer past gaat het naar de kleinste.

Ik heb zelf een Lidl broek; pasvorm is voor mij goed, en broek zit heerlijk…

Bovendien heb je bij Lidl geen verzendkosten en bij 2e hands vaak wel.

Mijn kinderen skiën nu al heel wat jaren in Lidl-kleding (als ook Scapino) en dat is gewoon prima spul. Geen topkwaliteit, maar dat is ook nergens voor nodig. Het spul was in ieder geval nog goed genoeg om cadeau te doen aan familie/vrienden met kinderen.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Warmte komt met lagen, niet enkel door prijs inderdaad.

Lidl-spul werkte hier prima voor een 2-jarige, met -15 in Januari. Gewoon genoeg laagjes aan en gaan.
Zelf heel lang een Lidl-broek gehad voor snowboarden. Werkte prima. Nu een andere, duurdere broek… maar merk eigenlijk geen verschil. Behalve dat ik niet elke dag iemand zie met dezelfde broek ;-)

Misschien ook een tip: de Protest Sample Sale is binnenkort weer in Warmond.

Plaats een reactie