Forumleden taggen

Op andere fora krijg je als je ‘@xx’ intypt, een lijstje met forumleden te zien, die met die karakters beginnen. Dan klik je er op om er een te selecteren.
Dit scheelt veel vergissingen, met name omdat er veel forum namen zijn die een detail hebben dat je gauw over het hoofd ziet (een punt, een extra letter, cijfer dat op letter lijkt ed).
Ik weet helemaal niets van internet techniek, dus geen idee hoe moeilijk dat is, maar het zou erg fijn zijn als het kon.

@Slim: slim!

Aftellen maar!

En als je een post quote waarin iemand getagd is dan ontbindt hij ook de hyperlink wat er nogal knullig uitziet.

Born to Ride

Ik zou het handig vinden moest er een zoekbalk zijn om tussen de verscheidene fora te zoeken. Zo moet je niet steeds dezelfde vragen stellen omdat je het fora gewoon niet terugvindt

Nemen we mee!

Click. Click. Peace

Ik zou het handig vinden moest er een zoekbalk zijn om tussen de verscheidene fora te zoeken. Zo moet je niet steeds dezelfde vragen stellen omdat je het fora gewoon niet terugvindt

Bartdv op 7 nov 2019 21:59

een goede zoekfunctie maken is niet zo heel makkelijk. Als ik iets specifiek zoek ga ik naar google en typ ik “wintersport.nl #zoekterm”. Dat werkt vaak nog het beste.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Site:wintersport.nl werkt nog beter.

Nemen we mee!

Rogier op 7 nov 2019 22:01

Top, goed plan @Rogierr ehhh @Rogier! ik bedoel @RogierdievanSandra 😁

Uitrusten doe je maar in de lift.

Top! En als andere dit ook fijn vinden, wanneer een topic meerdere pagina`s heeft, deze standaard bovenaan weergeven. Soms moet je eerst een stuk(je) naar beneden scrollen, alvorens je daar bij kunt…

Plaats een reactie