Enkele vraagjes over Breuil-Cervinia

Dit onderwerp gaat over de bestemming Breuil-Cervinia

Super, dank je! Alles heir van de week eens uitprinten en meenemen. Worden 2 top-weken.

Edwin van Riel

@evr66 missen we elkaar weer, ik zit daar half januari voor een weekje :-) heb er een 7 tal jaar geleden eens 2 jaren op rij geweest. Kijk ernaar uit om dit prachtige gebied (incl. Zermatt) terug te bezoeken en vooral dit super hotelletje http://www.lesneigesdantan.com waar ik prachtige herinneringen aan heb.

Ai, we skiën mooi langs elkaar heen zo ;).

Zit voorlopig aan de schoolvakanties vast. Zou tof zijn om samen eens een paar rondjes te doen ;)

Niet toevallig eind feb in de buurt van Verbier? Gaan wat daagjes met gids op pad dan ;)

Edwin van Riel

Vertrek begin februari naar Indonesië voor 5 weken, begin maart kom ik thuis en vertrek ik zo goed als dadelijk voor 3 weken Canada (incl Heliskiën)… winter ziet er beroerd uit voor mij :-) Maar ooit komt het er van!

Aiaiai, arme ziel hahaha.

Edwin van Riel

Wat heerlijk om deze foto’s te zien! Wij komen al jaren (lees: eerste keer in 1991 denk ik…) in Valtournenche. Heb daar ook veel geboard van daaruit naar Zermatt en terug. Geweldige tochten! Ook dit jaar gaan we weer in de krokusvakantie noord. Daarvoor mag ik (eenmalig!!!) met mijn zoon een week vrij en dan gaan we naar mijn allereerste stekje in de Dolomieten. Daar waar ik skiën heb geleerd op mijn 6e. Dat is 40 jaar geleden…

Toch blijf ik bij Valtournenche. We hebben daar ons vaste adresje voor een appartement. Iedereen die gaat: geniet, maar zeg het niet te veel voort, want het wordt steeds drukker met Nederlanders haha! Onze eerste jaren daar hoorde je nauwelijks Nederlands op de piste. Nu al iets t vaak 😉

Plaats een reactie