hilarische beelden skiles 1987

Vandaag kwam ik dit filmpje tegen. Het doet me terugdenken aan mijn eigen eerste skilessen in 1985 in Oostenrijk. Maar als 18 jarige ging het me wel wat beter af :)

Het uitstappen uit de sleeplift is nog niet zo eenvoudig (vanaf 2:26 min)
De stoeltjeslift is nog moeilijker (vanaf 4:00 min)

Hihihihi die stoeltjeslift ik kom niet meer bij :D

Liever technisch mooi van blauw dan krampachtig van rood :-D

Ha, ha, leuk filmpje!

Bla, bla, bla.

Geniaal ! 🤣

Geweldig, brengt mij ook terug naar die tijd. Ik begon in 1980, en ski nog steeds, en het skieen gaat goed, maar die liften, blijven eng…vorig jaar pakte de stoeltjes mij nog mee, daar zat ik op de leuning. En dat na 40 jaar skieen😣😣

Geweldig. Liften zonder valbeveiliging, chocolade snuiven en op de huifkar drinken en zingen zoals ze alleen in die tijd konden 🤣

L o L 😂

Alleen spijtig dat ik indertijd lady Dan58 niet heb gefilmd bij t vertrek van de sleepliften.
Wanneer de lift weer eens stopte durfde ik niet omkijken want ik wist zeker wie de dader was.😆😗

Born to run. B.S.

Ooohhhh Kevin 🤦‍♀️

Ik was 23 en ik ben nauwelijks gevallen bij mijn eerste skilessen in Oostenrijk. Niemand uit onze groep. Uitstekende skileraren die goed les gaven. Deze mensen zijn zo onhandig. Arme skileraren. Slapstick😁

Is net Winterberg anno 2019 🤣

Hahahah!

Bestond het woord veiligheid wel in die tijd?

Tijd voor een uitpakparty?!

Ik zou ook een fles schnapps nodig hebben om het in zo’n slee uit te houden 😂
Geweldig commentaar ook “still sore and aching from the day before, they queue up for the chairlift”. Hilarisch!

Ooohhhh Kevin 🤦‍♀️

Tiny-M op 24 nov 2019 00:31

Die Kevin komt er wel…⛷️

Aftellen maar!

Geweldig filmpje! Dat commentaar ook, alsof je naar een documentaire over een of ander bijzonder natuurfenomeen kijkt 😂

Ik zie de leraar weinig les geven !
Maar met Kevin is het meer dan goed gekomen. Niet op de ski’s maar in de filmwereld.

null

@Hooykaas

Van Snowworld naar "Waterworld" dan. 🤔

*bericht bewerkt door dan58 op 24 nov 2019 13:47

Born to run. B.S.

Prachtig!

Whahaha geweldig 🤣🤣🤣

Is net Winterberg anno 2019 🤣

franky82 op 24 nov 2019 08:16

Als wij zo’n hoogteverschil hadden als hier bij de uitstap, dan was daar ook een 6-zitter van de andere kant tegenaan gezet 😬

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Plaats een reactie