Salomon skischoen en ski's

Salomon Sensilift Skischoenen met height adjustment, maat 25.5/uk6.5/us8. Ik heb zelf maat 38 en ze passen perfect! Flex 45-50 en thermic fit. Ze zijn z.g.a.n.
Salomon Verse Ski's met spheric bindings. L160 R16sc1047194, kleur: zilvergrijs, z.g.a.n. Slecht 1x gebruikt, wintersport is niet mijn vakantie!!! Doe een leuk bod en haal ze op!!

null

null

null
null

*bericht bewerkt door dbosma op 26 nov 2019 13:42

Jeetje, dus je hebt spullen aangeschaft, die je slechts één keer gebruikt omdat je inziet dat skiën toch niet je ding is.
Had je daarvoor al geskied? Meestal koop je materiaal pas als je al eens op wintersport bent geweest en het leuk bent gaan vinden.

Doet niets af aan de verkoop van je spullen, maar serieus een vraag vanuit interesse.

Serieus! Deze ski’s zijn uit 2002. Aangezien ze geen houten kern, maar een foam kern hebben zijn dit gewoon slappe noodles geworden en imo niet geschikt meer om mee te skiën.

Leuk voor aan de muur. Dat dan weer wel. :-)

When life gets too complicated.... SKI

@dbosma
Ik vrees dat op een forum met kenners het lastig wordt om echt oud spul te slijten.

Als ik daarop moest skien zou ik ook afgehaakt zijn vrees ik…wil je het niet nog een keer proberen met goed (modern) spul? Meestal ligt het aan de gebruiker maar in dit geval is goed materiaal ook wel van belang.

Enige juiste plek voor dit soort spul is de Kliko.

Edwin van Riel

Toen was het goede combinatie, maar na 1 keer had ik het wel gezien dus op cruise gaan is toch beter. Met opruimen kwam ik ze tegen. En voor die paar tientjes achhh.Huren is nog altijd duur ook als je het moet leren. Jullie advies Kliko wacht nog even en anders verdwijnen ze daarin.

Snap jouw redenering, maar als men nu een paar beginnersski’s huurt leert men echt sneller en prettiger, al scheelt het een paar tientjes. Moderner materiaal is echt voor de huidige beginners het prijsverschil wel waard ;)

Edwin van Riel

Ga deze even delen met vrienden. Wellicht zijn ze geïnteresseerd ;)

Plaats een reactie