Ski-maat (m) gezocht voor Les Trois Vallées 6 t/m 14 maart 2020

Aktieve 65-plusser/ervaren skiër zoekt een ski-maat (m) voor de ruime week van 6 t/m 14 maart 2020 in Les Trois Vallées, het grootste aanééngesloten ski-gebied in Europa.

Aangezien echtgenote niet meer skiet en andere bekenden helaas niet beschikbaar zijn in genoemde periode ben ik op zoek naar een eveneens ervaren mede-skiër om (bij voorkeur) 7 dgn te gaan skiën in L3V's. Geboekt is inmiddels een zeer gunstig geprijsd appartement/studio in het centraal gelegen Brides les Bains, van waaruit alle ski-gebieden optimaal bereikbaar zijn en dmv de ontelbare prachtige pistes op relaxte wijze mooie dagtochten gemaakt kunnen worden.

Autoreis en verblijf o.b.v. gedeelde kosten en uitgegaan wordt van enige zelfwerkzaamheid op het gebied van maaltijden en kameronderhoud. De concrete invulling is nader bespreekbaar.

Belangstelling gewekt? Vragen? Laat het me svp weten dmv een reactie op dit topic, danwel dmv een PB.

*bericht bewerkt door Pensionado op 01 dec 2019 10:54

Bij deze wil ik graag melden, dat ik inmiddels een ski-maat heb gevonden en zoals beoogd gaan we inderdaad 7 dagen skiën in de eerste volle week van maart 2020, waarbij we hopen op mooi voorjaarsweer en prachtige pistes!

Met vriendelijke groet,
Pensionado

Mooi! Veel plezier!

Mr. Slow

Plaats een reactie