Vervangen voetstukjes Salomon X-Pro 110

De onderkant van mijn skischoenen zijn na een aantal jaar flink versleten. Ik weet dat je de hiel en teenstukjes kan vervangen, maar ik vind dit niet meteen terug op de webshops van AS Adventure, Delsport, Duijvestein.

Iemand een idee waar ik dit kan kopen?

null

Die staan vaak inderdaad niet op websites, maar zijn vaak wel te leveren via de verkooppunten die je noemt. Dus ik zou gewoon een mailtje sturen naar een paar shops met de vraag of ze die stukjes voor je hebben of kunnen bestellen.

Die staan vaak inderdaad niet op websites, maar zijn vaak wel te leveren via de verkooppunten die je noemt. Dus ik zou gewoon een mailtje sturen naar een paar shops met de vraag of ze die stukjes voor je hebben of kunnen bestellen.

GiGi op 1 dec 2019 12:31

Je zou gaan denken dat ze liever hebben dat je nieuwe schoenen koopt ipv goedkope vervangstukjes. ;)

*bericht bewerkt door Arnh op 01 dec 2019 12:35

Jij hebt ze door! ;)

Toevallig heb ik gister bij Bouchier in Hoorn voor het eerst ook maar eens (Sidas) zooltjes in mijn Salomon XMAX schoenen laten leggen. Eens kijken of het wat is, mijn liners worden iets dunner maar de schoenen moeten nog een seizoen mee.

Goed nu even to the point, hij zag dat mijn onderkanten flink versleten waren. Toevallig had hij nog een doosje liggen, dus heeft hij (kosteloos) mijn onderkanten voor en achter gelijk ook even vervangen.

Top service omdat ik de schoenen er niet eens heb gekocht. Ik zou Bouchier dus zeker even mailen.

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 01 dec 2019 19:01

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie