Wat zijn langen tochten haalbaar van uit Selva?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

hey
is de gebirgjager tour open op het moment ?
ik weet niet of het haalbaar is maar zouden die volgende week willen doen met start ortisei

https://www.dolomitisuperski.com/it/Scopri/Sellaronda-Grande…

In ieder geval open. In het dolomieten topic krijg je overigens misschien sneller antwoord (op het tweede gedeelte van je vraag).

*bericht bewerkt door Roy83 op 16 jan 2019 18:48

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik was dit topic even vergeten, top dat hij weer omhoog gekomen is! Volgende week richting Santa Christina en van plan om de nodige tourtjes te doen om zoveel mogelijk mooie dingen te zien/doen. Kijken of ik ook verknocht raak aan de Dolomieten 😜

Is er de laatste 2 jaar nog het e.e.a. veranderd qua liften (vernieuwing), die de eerder genoemde tochten ten goede komen qua snelheid/gemak?

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 16 jan 2019 19:05

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

er zijn een paar liften vernieuwd onder andere de lift piz seteur
ik ben er ook vanaf 21/1

@seppe3 Voor welke tochten is dit een verbetering? Het wordt mijn eerste keer skiën in Italië, dus de lift die jij aanhaalt zegt mij niet direct iets…

Heb jij of zijn er anderen die toevallig recentelijk nog ervaring hebben met de gebirgjager tour? Deze staat hoog op mijn to do lijst, maar twijfel nog een beetje aan de haalbaarheid vanuit Santa Christina.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Van uit Santa Christina als goede skiër en het niet te druk is aan de liften mag dat volgens mij geen probleem zijn

Plaats een reactie