TE KOOP: O'neill Pak (20k, M regular fit) & Drake (50, maat M) bindingen

Goedenavond,

Ik verkoop een O'Neill snowboard set (jas+broek) en bindingen van Drake (50, maat M) wegens overcompleet.
Het pak mag weg voor €165 (€125voor de jas en €40 voor de broek). Bindingen mogen weg voor €125.

Het pak:
20K dus goed waterproof en adement. Beide zijn een week gebruikt in de winter van 2016/2017. De grootte is regular M maar ik ben 1.85 met normaal postuur en de rits scheurde aan de onderkant uit als ik diep door mijn knieeën ging. Dit is gerepareerd. De jas heeft wat gebruikssporen op de rug en rond de capuchon maar verkeert verder in goede staat. De broek heeft wat gebruikssporen maar heeft geen scheurtjes oid. Het pak is in mijn ogen geschikt voor iemand rond de 1.75 met normaal postuur.

null

null

null

null

null

De bindingen:
Drake 50 bindingen, maat M. Zijn in de winter van 2017/2018 aangeschaft en toen maar een week op gereden. Hebben daardoor wat gebruikerssporen op de hielen maar verkeren buiten dat in goede staat.

null

null

null

null

Beide zijn op te halen/passen in Utrecht. Eventuele verzendkosten zijn voor rekening van de koper.

*bericht bewerkt door Thijs10 op 04 dec 2019 23:28

Powder, powder everywhere!

Het zal de verkoop wel helpen als je voor je tweedehands bindingen in ieder geval minder vraagt dan waar ze nu nieuw voor te koop zijn…

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@sneeuwbaard waar heb je ze nieuw goedkoper gevonden dan?

Powder, powder everywhere!

Schopje, bindingen mogen weg voor 100

Powder, powder everywhere!

Jas en broek zijn op dit moment gereserveerd

Powder, powder everywhere!

Plaats een reactie