Gezocht: GiGi

Ik zit door dit topic wel al de hele ochtend met deze vrolijke K3-song in mijn hoofd :)

https://youtu.be/UQWzGTVrAac

Er wordt hier in elk geval aanmerkelijk minder gelachen, dat is zeker.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Allemaal geen drama van maken. @Gigi maakt zijn eigen keuzes en wie dat wil, weet hem online of IRL echt wel te vinden.

Ergernissen (of pluspunten) aan een forum gewoon (onderbouwd) melden bij de mod’s, dan is de kans groter dat er wat mee gedaan kan worden, dan wanneer we in een topic als dit gaan zitten speculeren over de redenen van vertrek van een forumlid.

Gijs heeft er duidelijk voor gekozen gewoon te vetrekken zonder verdere toelichting hier, prima toch, da’s een ieders goed recht lijkt me.

Edwin van Riel

Valt allemaal wel mee. Ik reageer ook niet meer op alles. Veel vragen komen elk jaar terug. Ik was net op de site bij de Collega’s van de Wintersportweerman, maar daar wordt je ook niet veel vrolijker van.

CJAHulskamp op 6 dec 2019 10:27

Soms kun je inderdaad beter gewoon niet reageren en dan ontdekken dat een topic na een paar dagen vanzelf afsterft ;). Kost af en toe best moeite om gewoon door te scrollen ;)

Edwin van Riel

@Matthias123: Ik vind het in dat topic nog wel meevallen. Maar één persoon die wat tegengas geeft… Moet je ook een beetje tegen kunnen vind ik. Jij hebt hier en daar ook wel eens een stevige discussie met andere (vaak dezelfde) forumleden. Niks mis mee toch?

Maar voordat we nu een dag na sinterklaas allemaal zwarte pieten gaan uitdelen en ook van allerlei aannames gaan doen over wat Gijs heeft bewogen tot dit kunnen we toch niets anders dan zijn actie respecteren.
Misschien legt hij het zelf nog uit en wordt e.e.a. wat duidelijker.

Matthieu op 6 dec 2019 08:34

Sorry @Matthieu, dit is geen 'tegengas': dit is beledigend, op de man gespeeld en nergens voor nodig.
Deze persoon had makkelijk en punt kunnen maken zonder Gigi door 't slijk te trekken…
Dit soort gedrag mijns inziens wat een forum / reageren op het internet verpest.

*bericht bewerkt door Quisa2 op 06 dec 2019 10:49

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Ik zit door dit topic wel al de hele ochtend met deze vrolijke K3-song in mijn hoofd :)

https://youtu.be/UQWzGTVrAac

Er wordt hier in elk geval aanmerkelijk minder gelachen, dat is zeker.

Shane op 6 dec 2019 10:30

proest

Ik had hem net uit mijn hoofd nadat mijn dochter een maandje terug bij een concert was geweest… Bedankt hè… ;)

@Matthias123: Ik vind het in dat topic nog wel meevallen. Maar één persoon die wat tegengas geeft… Moet je ook een beetje tegen kunnen vind ik. Jij hebt hier en daar ook wel eens een stevige discussie met andere (vaak dezelfde) forumleden. Niks mis mee toch?

Maar voordat we nu een dag na sinterklaas allemaal zwarte pieten gaan uitdelen en ook van allerlei aannames gaan doen over wat Gijs heeft bewogen tot dit kunnen we toch niets anders dan zijn actie respecteren.
Misschien legt hij het zelf nog uit en wordt e.e.a. wat duidelijker.

Matthieu op 6 dec 2019 08:34

Sorry @Matthieu, dit is geen 'tegengas': dit is beledigend, op de man gespeeld en nergens voor nodig.
Deze persoon had makkelijk en punt kunnen maken zonder Gigi door 't slijk te trekken…
Dit soort gedrag mijns inziens wat een forum / reageren op het internet verpest.

Quisa2 op 6 dec 2019 10:49

Houd toch op, als je geen trek hebt in zo’n reactie als in dat topic, reageer je er niet op. Heeft niets te maken met ‘door het slijk trekken’. Het onderwerp van dit draadje was zelf ook niet op zijn mondje gevallen en prima in staat om voor zichzelf op te komen. Hij heeft hier meer dan voldoende gratis adviezen gegeven en meer dan voldoende aandacht op zijn eigen site gevestigd. Als hij er voor gekozen heeft hier niet meer te reageren, wens ik hem veel plezier met wat hij in al die vrijgekomen tijd dan ook wel gaat doen maar ga nou niet net doen alsof deze site ineens niet meer kan bestaan.

Valt allemaal wel mee. Ik reageer ook niet meer op alles. Veel vragen komen elk jaar terug. Ik was net op de site bij de Collega’s van de Wintersportweerman, maar daar wordt je ook niet veel vrolijker van.

CJAHulskamp op 6 dec 2019 10:27

Als je je al wat langer op fora begeeft dan ontkom je er niet aan dat je te maken krijgt met veranderingen. Ik merk het hier en bijv. op wepowder, waar ik ook regelmatig rondstruin. Dit is niet per definitie goed of slecht. Het gaat er uiteindelijk om hoe je er zelf mee om gaat.

Vroeger vond ik het nodig om op van alles en nog wat te reageren en dingen ter discussie te stellen. Dat werd me niet altijd in dank afgenomen mede door mijn eigen toedoen. Ik heb daar toen ook een tijdje afstand van genomen en nu reageer ik ook niet overal meer op.

When life gets too complicated.... SKI

@Matthias123: Ik vind het in dat topic nog wel meevallen. Maar één persoon die wat tegengas geeft… Moet je ook een beetje tegen kunnen vind ik. Jij hebt hier en daar ook wel eens een stevige discussie met andere (vaak dezelfde) forumleden. Niks mis mee toch?

Maar voordat we nu een dag na sinterklaas allemaal zwarte pieten gaan uitdelen en ook van allerlei aannames gaan doen over wat Gijs heeft bewogen tot dit kunnen we toch niets anders dan zijn actie respecteren.
Misschien legt hij het zelf nog uit en wordt e.e.a. wat duidelijker.

Matthieu op 6 dec 2019 08:34

Sorry @Matthieu, dit is geen 'tegengas': dit is beledigend, op de man gespeeld en nergens voor nodig.
Deze persoon had makkelijk en punt kunnen maken zonder Gigi door 't slijk te trekken…
Dit soort gedrag mijns inziens wat een forum / reageren op het internet verpest.

Quisa2 op 6 dec 2019 10:49

We hebben het toch over het zelfde topic? Met de hangende paden opmerking? Ik heb ze erger gezien…

Aftellen maar!

Je conclusie om een slotje op wintersport.nl te doen deel ik zeker niet, hoogstens check je zelf ook uit?

HN65 op 6 dec 2019 10:23

Prima dat je mijn conclusie niet deelt. Echter heb ik het recht om mijn mening te geven over dit forum. Het is dan ook niet voor niets dat ik 1.5 jaar inactief ben geweest. Ik zit toevallig in een groep met erg veel wintersporters van dit forum en als ik zie wat er allemaal langs komt qua topics. Man man man, de afgunst van sommige leden naar andere leden is echt heftig en het inadequaat optreden van moderators maakt het er niet beter op.

Dat ik afgelopen week lees waarom Gijs afstapt van het forum is een beetje de druppel, het had zo makkelijk voorkomen kunnen worden. Echter steun ik volledig zijn reden en het is misschien ook maar beter ook. Gelukkig is hij altijd nog te bereiken via gigiski.com voor ski adviezen.

Slotje op wintersport.nl was enigszins sarcastisch (lees (ad) achter de opmerking), het zou natuurlijk jammer zijn om de daadwerkelijk mooie topics (reisverslagen, mooie blogs, creatieve topics en natuurlijk het Whatsapp groep topic) te laten verdwijnen.

Maar wel mooi om te zien hoeveel dit los maakt bij vele forumleden.

A winter without powder isn't a winter!

*bericht bewerkt door Matthieu op 06 dec 2019 11:40

Aftellen maar!

Dat ik afgelopen week lees waarom Gijs afstapt van het forum is een beetje de druppel,

Joostw op 6 dec 2019 11:29

Staat er ergens iets in zijn eigen bewoording dan?

Aftellen maar!

@matthieu 'Uitgecheckt' ;)

*bericht bewerkt door Joostw op 06 dec 2019 11:44

A winter without powder isn't a winter!

@matthieu ‘Uitgecheckt’ :p

Joostw op 6 dec 2019 11:44

Dat is nog geen waarom toch?

Aftellen maar!

Misschien dat hij het ooit zelf op het forum gooit.

A winter without powder isn't a winter!

Goh, nou, spannend hoor, kan niet wachten 🙄

Waar zijn de creatieve topics?
Waar zijn de mooie reis verslagen?
Waar zijn de leuke discussies?
Waar zijn de wintersport meetups?

Joostw op 6 dec 2019 09:39

Wat houdt je tegen om die zelf te starten? Je hebt het al eerder gedaan met je zelfbouw-ski project.

Onafhankelijk van de (commerciële) richting die website uitgaat, zijn het de bijdragen van de bezoekers die het forum maken tot wat het is.

Verder kan je verzuchten dat in de ‘goede oude tijd’ alles beter was, maar daar staat dan tegenover dat de nieuwelingen (die we ooit zelf waren) vandaag heel snel geconfronteerd worden met een kliekje ouwe getrouwen dat met momenten neerbuigend kan zijn over ‘domme vragen’ en daarbij fijntjes vergeet dat ze dat soort vragen ooit ook zelf hebben gesteld.

Trolls zijn van alle tijden, die waren er vijf jaar geleden even goed. Ook discussies op het scherp van de snee (en er soms over) zijn echt niet nieuw. Daar moeten we als community mee omgaan, en niet alleen van de moderators verwachten dat zij het forum vormen naar een heel persoonlijk ideaalbeeld dat wij zouden hebben. Het blijft hun forum, niet het onze, en ik heb echt niet het gevoel dat ze niet naar de community zouden luisteren of dingen hun beloop laten gaan.

En heel de commotie rond @GiGi?
Tja… er gaan altijd momenten zijn dat mensen het wel even gezien of gehad hebben en nood hebben aan iets anders. Om de zoveel tijd ben ik evengoed wat wintersport.be - moe, en zoek ik andere oorden op. Nu wordt er naar mijn persoonlijk gevoel wel heel dramatisch over gedaan… Ik voel helemaal niet de vijandigheid of verloedering die in dit draadje wordt aangehaald, hoewel ik waarschijnlijk vaak genoeg aanleiding kan zijn voor anderen om eens met hun ogen te rollen als ze mijn bijdragen lezen (@DrPhil 😛😉).

That’s just me though. Iedereen is anders, en ieder doet het op zijn manier.

Verder zijn de overgrote meerderheid van ons hier omdat we iets met elkaar delen dat we speciaal genoeg vinden om er in een hoekje op het internet over te lullen. Neem dat mee, en laat de rest gewoon links liggen.

Goh, nou, spannend hoor, kan niet wachten 🙄

Userd op 6 dec 2019 12:08

Gewoon heel deze discussie geeft maar aan dat Gijs door veel mensen op dit forum geapprecieerd wordt.
Voor mezelf geldt trouwens dat ik eigenlijk via hem op dit forum terecht ben gekomen.

Glide on!

Valt allemaal wel mee. Ik reageer ook niet meer op alles. Veel vragen komen elk jaar terug. Ik was net op de site bij de Collega’s van de Wintersportweerman, maar daar wordt je ook niet veel vrolijker van.

CJAHulskamp op 6 dec 2019 10:27

Classic… Het is ergens anders nog slechter, dus hier is het goed. Dat is niet hoe het werkt.

Relatief gezien is het hier goed geregeld, maar alleen al aan dit topic merk je dat de sfeer achteruit holt.

De gemiddelde argumentatie hier in discussies slaat nergens op. Er wordt liever met gestrekt been getackeld. Mag hoor, als dat jouw voorkeur heeft en die van de admins/mods hier moeten ze dat zelf weten, maar past totaal niet bij de insteek die, toen nog, wintersporters ooit had: het toegankelijk maken voor iedereen.

Dan kan er wel gezegd worden, meldt het bij mods, maar die hebben zowel qua forummoderatie als qua blogging nou niet de meest weide blik. Dat maakt best moedeloos, als je ziet hoe goed onderbouwde ideeën worden weggeveegd. De handhaving van beleid is wisselend en lijkt ook persoonsgebonden te zijn, maakt het hier niet leuker.

Ik heb hier een paar jaar steevast alles gelezen zowel qua blogs als qua forumtopics. Echter, sommige topics open ik niet eens meer, omdat je op voorhand al weet waar het heengaat qua sfeer. Daardoor open ik slechts af en toe een topic en heel soms een blog waarvan ik denk dat het zinvol is.

Helemaal prima hoor, als de rest het liever heeft zoals het nu is dan mag dat. Maar lijkt me voor de ontwikkeling van de site ook zinvol als mensen soms zeggen: “Joh, ik vind het hier eigenlijk niet meer zo leuk.”

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Hoog dramaqueen gehalte, dit topic. Vind ik.

Hoog dramaqueen gehalte, dit topic. Vind ik.

DrPhil op 6 dec 2019 12:41

Bedankt voor de illustratie.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Waar zijn de creatieve topics?
Waar zijn de mooie reis verslagen?
Waar zijn de leuke discussies?
Waar zijn de wintersport meetups?

Joostw op 6 dec 2019 09:39

Wat houdt je tegen om die zelf te starten? Je hebt het al eerder gedaan met je zelfbouw-ski project.

Onafhankelijk van de (commerciële) richting die website uitgaat, zijn het de bijdragen van de bezoekers die het forum maken tot wat het is.

Verder kan je verzuchten dat in de ‘goede oude tijd’ alles beter was, maar daar staat dan tegenover dat de nieuwelingen (die we ooit zelf waren) vandaag heel snel geconfronteerd worden met een kliekje ouwe getrouwen dat met momenten neerbuigend kan zijn over ‘domme vragen’ en daarbij fijntjes vergeet dat ze dat soort vragen ooit ook zelf hebben gesteld.

Trolls zijn van alle tijden, die waren er vijf jaar geleden even goed. Ook discussies op het scherp van de snee (en er soms over) zijn echt niet nieuw. Daar moeten we als community mee omgaan, en niet alleen van de moderators verwachten dat zij het forum vormen naar een heel persoonlijk ideaalbeeld dat wij zouden hebben. Het blijft hun forum, niet het onze, en ik heb echt niet het gevoel dat ze niet naar de community zouden luisteren of dingen hun beloop laten gaan.

En heel de commotie rond @GiGi?
Tja… er gaan altijd momenten zijn dat mensen het wel even gezien of gehad hebben en nood hebben aan iets anders. Om de zoveel tijd ben ik evengoed wat wintersport.be - moe, en zoek ik andere oorden op. Nu wordt er naar mijn persoonlijk gevoel wel heel dramatisch over gedaan… Ik voel helemaal niet de vijandigheid of verloedering die in dit draadje wordt aangehaald, hoewel ik waarschijnlijk vaak genoeg aanleiding kan zijn voor anderen om eens met hun ogen te rollen als ze mijn bijdragen lezen (@DrPhil 😛😉).

That’s just me though. Iedereen is anders, en ieder doet het op zijn manier.

Verder zijn de overgrote meerderheid van ons hier omdat we iets met elkaar delen dat we speciaal genoeg vinden om er in een hoekje op het internet over te lullen. Neem dat mee, en laat de rest gewoon links liggen.

Morzel op 6 dec 2019 12:28

Morzel, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Ennuh… lieve mensen, als je het hier niet leuk meer vindt dan heb je nog altijd de keuze: post iets waarmee je het naar jouw idee leuker maakt òf doe gewoon niet meer mee.
Ik kan me absoluut niet vinden in het negatieve gepraat over deze site/dit forum.
Het is in de afgelopen jaren steeds mooier geworden hier, steeds een stukje professioneler.
Ik wil juist complimenten geven hoe steeds weer vernieuwend wordt gedacht en ontwikkeld. Heb daar ook respect voor.
Kijk eens goed naar wat een mooie site dit is, met ruimte voor IEDEREEN om zijn/haar mening te ventileren.
Laten we nu niet doen of bij vrijwillig vertrek van 1 forumlid deze site ten dode is opgeschreven; wellicht ontstaat nu ruimte voor anderen!
En Gijs, Cheizz, Gigi heeft zijn eigen site genoeg gepromoot, dus onvindbaar is hij niet😉

mama on a mission in the snow

Wat houdt je tegen om die zelf te starten? Je hebt het al eerder gedaan met je zelfbouw-ski project.

Waar het eerder me altijd wel motiveerde om zulke topics te openen heb ik dit nu totaal niet meer. Het 2e zelf bouw topic heeft me dan ook moeite gekost om überhaupt motivatie te vinden om het te plaatsen op het forum. Daarbij heb ik vrij slechte ervaringen met NskiV en aangezien zij nu deel zijn van deze site heb ik niet echt het gevoel om een bijdrage te leveren.

Helemaal prima hoor, als de rest het liever heeft zoals het nu is dan mag dat. Maar lijkt me voor de ontwikkeling van de site ook zinvol als mensen soms zeggen: “Joh, ik vind het hier eigenlijk niet meer zo leuk.”

FrankW op 6 dec 2019 12:35

Het lijkt mij ook dat een beetje kritiek geen kwaad kan voor een forum.

Hoog dramaqueen gehalte, dit topic. Vind ik.

DrPhil op 6 dec 2019 12:41

Is ook zo, laten we het over belangrijkere dingen hebben. Gaat het sneeuwen tijdens de krokus vakantie in Serfaus-Fiss-Ladis?

A winter without powder isn't a winter!

Goh, nou, spannend hoor, kan niet wachten 🙄

Userd op 6 dec 2019 12:08

Gewoon heel deze discussie geeft maar aan dat Gijs door veel mensen op dit forum geapprecieerd wordt.
Voor mezelf geldt trouwens dat ik eigenlijk via hem op dit forum terecht ben gekomen.

Vivace op 6 dec 2019 12:31

Hmja, dat is hooguit deels waar. Hij is/was veel aanwezig, had veel (goede) tips maar was daarbij ook niet vies van een flink stuk zelfbevlekking vwb zijn eigen, tegenwoordig commerciële, site. Mocht dat de reden zijn dat hij tegen wat weerstand is aangelopen, snap ik dat wel eigenlijk.

Verder kan je verzuchten dat in de ‘goede oude tijd’ alles beter was, maar daar staat dan tegenover dat de nieuwelingen (die we ooit zelf waren) vandaag heel snel geconfronteerd worden met een kliekje ouwe getrouwen dat met momenten neerbuigend kan zijn over ‘domme vragen’ en daarbij fijntjes vergeet dat ze dat soort vragen ooit ook zelf hebben gesteld.

Morzel op 6 dec 2019 12:28

Dit.

Lees hier al jaren mee, en al veel van opgestoken. Maar zal om deze reden nauwelijks zelf iets posten.
Sommigen nemen dit hier véél te serieus trouwens.

Hoog dramaqueen gehalte, dit topic. Vind ik.

DrPhil op 6 dec 2019 12:41

Is ook zo, laten we het over belangrijkere dingen hebben. Gaat het sneeuwen tijdens de krokus vakantie in Serfaus-Fiss-Ladis?

Joostw op 6 dec 2019 13:08

Of nog belangrijker dat er minder sneeuw gevallen is dan dat er voorspeld werd…

Born to Ride

Hoog dramaqueen gehalte, dit topic. Vind ik.

DrPhil op 6 dec 2019 12:41

Is ook zo, laten we het over belangrijkere dingen hebben. Gaat het sneeuwen tijdens de krokus vakantie in Serfaus-Fiss-Ladis?

Joostw op 6 dec 2019 13:08

Of nog belangrijker dat er minder sneeuw gevallen is dan dat er voorspeld werd…

Matthias123 op 6 dec 2019 13:41

Of dat de werkelijke sneeuwhoogte in een dorp anders is, dan dat op internet wordt aangegeven.

Ik denk dat ik er qua lengte forumlid enigszins tussenin zit. En zal mijn visie eens delen.
Zoals in mijn profiel te lezen is, heb ik een bovengemiddelde interesse in wintersport. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik er ook veel verstand van heb. Ik heb geen verstand van het weer en hoe dat te lezen, ik heb geen verstand van schoenen, brillen, ski’s, kortom materiaal. Ik heb een wanstaltige muzieksmaak als het aankomt op apres-ski hits. Met de kinderen is het heel lastig om 's ochtends als eerste aan de lift te staan en als laatste weer de berg af te komen. enz enz enz. Ik ben dus enkel iemand die hier graag informatie komt opzuigen, dingen wil leren en als ik denk dat ik iets te melden heb, dan wordt mij op een forum (welke dan ook) de mogelijkheid gegeven iets te melden.

Voor sommige geldt dat ze vinden wel ergens verstand van te hebben. Heel fijn, want daar kan ik van leren. Ooit minder fijn als er iemand anders vindt dat hij er ook veel verstand van heeft, maar een andere mening is heeft. Dat lijdt wel eens tot (meer of minder) inhoudelijke discussies. Ik heb regelmatig van de mods gelezen dat er niet op de man gespeeld mag worden en dat het on-topic moet blijven. Meestal niet na het 1e of 2e bericht, maar het gebeurt. Ik zit ook op andere fora en op velen is het daar een drama (waarmee ik niet wil zeggen, “daar is het slecht, hier valt het wel mee, dus mogen we niet zeuren”).

Dit topic lezende zie ik ook veel meningen voorbij komen, en de meesten zijn gewoon binnen de marge geformuleerd. Naar mijn mening is dat het nut van een forum.

Wintersport.nl/ be is een gratis forum. Elk gratis forum leeft van klics en moet het hebben van sponsoring. Als het interessant is dan klik ik daar op en anders niet. Daarnaast leeft een gratis forum van input van forumleden. Althans zo beleeft ik het.

En of het vroeger beter was dan nu? Geen idee. Ik las een paar jaar geleden ook elk topic, nu niet meer. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu iets beter kan filteren wat ik wel interessant vind en wat niet (of minder). Dat andere forumleden er ook zo overdenken dat lijkt mij meer dan logisch, maar ook dat kan en wil ik niet voor een ander invullen. Ik ben blij met de info die ik krijg en ik kan heel goed inschatten dat een geschreven woord soms niet zo overkomt als dat het bedoeld is. Maar voor mij misschien ook gemakkelijker omdat ik mijn hoofd niet boven het maaiveld uitsteek.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

@Matthias123: Ik vind het in dat topic nog wel meevallen. Maar één persoon die wat tegengas geeft… Moet je ook een beetje tegen kunnen vind ik. Jij hebt hier en daar ook wel eens een stevige discussie met andere (vaak dezelfde) forumleden. Niks mis mee toch?

Maar voordat we nu een dag na sinterklaas allemaal zwarte pieten gaan uitdelen en ook van allerlei aannames gaan doen over wat Gijs heeft bewogen tot dit kunnen we toch niets anders dan zijn actie respecteren.
Misschien legt hij het zelf nog uit en wordt e.e.a. wat duidelijker.

Matthieu op 6 dec 2019 08:34

Sorry @Matthieu, dit is geen 'tegengas': dit is beledigend, op de man gespeeld en nergens voor nodig.
Deze persoon had makkelijk en punt kunnen maken zonder Gigi door 't slijk te trekken…
Dit soort gedrag mijns inziens wat een forum / reageren op het internet verpest.

Quisa2 op 6 dec 2019 10:49

Houd toch op, als je geen trek hebt in zo'n reactie als in dat topic, reageer je er niet op. Heeft niets te maken met 'door het slijk trekken'. Het onderwerp van dit draadje was zelf ook niet op zijn mondje gevallen en prima in staat om voor zichzelf op te komen. Hij heeft hier meer dan voldoende gratis adviezen gegeven en meer dan voldoende aandacht op zijn eigen site gevestigd. Als hij er voor gekozen heeft hier niet meer te reageren, wens ik hem veel plezier met wat hij in al die vrijgekomen tijd dan ook wel gaat doen maar ga nou niet net doen alsof deze site ineens niet meer kan bestaan.

Userd op 6 dec 2019 11:06

Hier ben ik het niet mee eens.
Het gaat er wat mij betreft niet om dat je ook 'niet kan reageren' of 'niet op je mondje gevallen' moet zijn om op dit forum wat te posten…

Het gaat me er om dat de sfeer van een forum vervelend wordt als de toon van berichten zo heftig wordt dat je jezelf of je mening moet gaan verdedigen.

Waarom ZOU je iemand op de man aanpakken? Omdat je dat leuk vindt? Omdat je kan laten zien hoe grappig je bent?

Laten we elkaar respecteren. Dat gebeurd in dit topic duidelijk niet.
(en het is niet het enige voorbeeld)

*bericht bewerkt door Quisa2 op 06 dec 2019 14:23

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Nou, kon het niet nalaten om deze een beetje te grinniken om onderstaande afbeelding, om het geheel wat luchtiger te maken even toegevoegd. Er is niemand dood of ernstig ziek voor zover bekend, alleen heeft één van de gewaardeerde leden een forum verlaten… Een beetje relativeren kan geen kwaad lijkt me.

null

Edwin van Riel

@Quisa2,
Omdat dat nu eenmaal zo gaat, in een perfecte wereld… enz. Is dat netjes, nee, is het zo'n probleem als er van gemaakt wordt nu, nee. Als het te gek wordt, wordt er wel ingegrepen en daar zijn ze hier al vlug mee, zelfs zo vlug dat dat discussies soms in de weg staat imo, zeker op sommige vlakken. Volgens mij is het sfeertje hier over het algemeen prima, zijn er hooguit een beetje teveel insiders die zich vlug te goed voelen voor 'de rest', als je dan toch over sfeer verpestend begint.

*bericht bewerkt door Userd op 06 dec 2019 14:33

Weet je wat ik grappig vind: dat niemand van wintersporters.nl/mod zich in dit topic heeft gemeld, maar reken maar dat zij dit topic goed in de gaten houden om te kijken of het eea niet escaleert.

Plaats een reactie