Italië 2020

Beste allemaal,

Voor winter 2021 ben ik op zoek naar een comfortabel vakantiehuis voor 10 personen (5 slaapkamers) in de Dolomieten, bij voorkeur in één van de volgende gebieden:

  • Alta badia
  • Cortina d'Ampezzo
  • Seiser Alm
  • Val gardena
  • Arabba
  • Val di Fassa-Carezza

Liefst met een ruime woonkamer met bank en meerdere badkamers. Iemand tips?

Groeten,

Wolt

*bericht bewerkt door Wolt op 14 dec 2019 21:29

2020 of 2021? Welke periode? Welk budget? Hoe ver van de liften? Stukje met bus of auto geen bezwaar?
Wellicht iets meer info vooraf om betere tips te krijgen. In het algemeen zijn grotere chalets schaars in deze gebieden in vergelijking met bijvb. Frankrijk.

Daar was ik inderdaad na enig speurwerk al achter, dat het niet gemakkelijk is. Afstand tot de lift is max. 20 min rijden met de auto, budget max 3500 per week. Gaat om 2021.

Weliswaar niet in een van de genoemde dorpen maar check Casa El Ladinia eens in Moena. Mooi groot appartement op paar autominuten van Alpe Lusia, Latemar, Pozza en Vigo di Fassa. Mogelijk om 2 appartementen te huren, enkel gescheiden door een trappenhuis en heel vriendelijk geprijsd…

Het budget wat je noemt moet makkelijk haalbaar zijn. Ik kom zelfs chalets tegen voor onder de €2000
Enkele tips bij het zoeken: mail of bel met lokaal toeristenbureau, die geven je een lijst met alle chalets (beschikbaar of niet), ook de chalets die slecht te vinden zijn op internet.

Er is zo veel meer dan bv booking.com, airbnb en chalet.nl
kijk maar eens op gemeente websites.

succes! Ik ben ook benieuw of er verborgen goedkope pareltjes zijn, maar dan het liefst ski in - ski out.

Geachte,ik ken iemand in Peaio di Cadore (15 min van Cortina d’Ampezzo)die zich met verhuur van vakantieverblijven bezig houd.Zelf verhuurt deze persoon ook ons appartement aan toeristen.Bij interesse kan ik je de gegevens delen.Je kan me bellen op nr 0032 475 255 919

Plaats een reactie