Last minute wintersportreizen - waar te vinden?

Jongens, ga dit even in je eigen topic uitvechten

@Rogier @Roel kan iemand hier wat aan doen? Zowat elk topic eindigt in een soort welles nietes strijd en gebekvecht :(

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Inderdaad allemaal on-topic blijven.

Volgens mij is hier alleen maar sprake van een misverstandje. Volgens mij was de bedoeling van iedereen om gewoon te helpen. Alleen werd er een .nl en .com verwisseld.

Click. Click. Peace

@Rogier

Zie je wel dat er slimmere mensen zijn. 🤔😉
Thx voor de toelichting.

Born to run. B.S.

@dan58 als je echt slim wilt zijn check je even wat je getypt hebt voordat je het post. (als ik nog even “schoolmeestertje” mag spelen), zodat een topic geen vreemde wending krijgt.
Inplaats van toekennen dat je een klein foutje maakt (wat helemaal niet erg is), zit je medewintersporters te kleineren.

on-topic!
Ik heb nog niet eerder van Sportiek gehoord (zowel .com als nl), dus ik was verbaasd dat ik wat anders in beeld kreeg dan ik verwacht had. Oprecht bedankt voor je tip! Als ik een fietsendrager nodig heb zal ik op sportiek.nl kijken en als ik toe ben aan een last minute wintersport zal ik je .com-tip overwegen.

@Auke83[/mention],[mention=“133866”] @Dan58 doelt op zichzelf met zijn grapje. Niet op jou. Sorry voor deze off topic post, maar erg vervelend als daar na de .NL .com verwarring nu ook alweer verwarring over bestaat.

*bericht bewerkt door Shane op 17 dec 2019 12:48

I can stick uphill ice, on my saucer...

Sommige verzekeraars verkopen de annuleringen van hun verzekerden weer zelf verder. Misschien dat dat iets is?

Roy83 op 15 dec 2019 22:36

Klinkt interessant, waar kun je die vinden? Of moet je dan alle verzekeraars wekelijks bellen?

Ik ben ook erg benieuwd, vooral naar een lastminute met wat meer sneeuwlief hebbers.

@Quisa2 heb je al wat kunnen vinden?

Ride on!

Ik ben ook erg benieuwd, vooral naar een lastminute met wat meer sneeuwlief hebbers.

@Quisa2 heb je al wat kunnen vinden?

Sandert op 17 dec 2019 16:00

Nou, wss ga ik met twee collega’s tussen 1-6 januari naar Frankrijk.
Sunweb lijkt de voordeligste aanbieder want na wat gezoek op allerlei liftwebsites, Airbnb en wintertrex lijkt een pakketreis toch het minste gepuzzel.

Nu nog de keuze voor 't gebied want er zijn 3 El cheapo’s in de aanbieding:

  • La Plagne
  • Alpe d’ Huez
  • Val Tho

Waar zoek jij dan naar?

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Kijk aan, je hebt ook wat mensen kunnen optrommelen. Ik zoek zelf een reis met sneeuw liefhebbers die ook graag op de piste staan.

Last minutes via sunweb / bizztravel heb ik vaker gedaan, zeker omdat daar erg goedkope aanbiedingen waren. Interessant als je met min. 2 bent. Let in valtho wel een beetje op de accomodatie, we hebben daar een x in een studente flat gezeten met veel overlat en weinig slaap tot gevolg.

*bericht bewerkt door Sandert op 18 dec 2019 12:32

Ride on!

@Sandert veel overlast? Weet je nog waar dat was?

En haha, wat bedoel je met sneeuwliefhebbers die ook graag op de piste staan? Dat lijkt me namelijk The Main Activity ;)

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

@quisa2 het kostte me wat speurwerk, helaas geen mails of boekingen gevonden maar Google maps gaf de uitkomst: Altineige. Die zou ik altijd vermijden!

Mijn beste ervaring in valtho is Altitude! Erg mooi appartement, wel wat duurder.

Tja sommige sneeuwliefhebbers zijn minder fanatiek en staan lekker laat op en weer vroeg op het terras 😅

Ride on!

ik lees net op teletekst dat Peter Langhout Reizen failliet is verklaard.

Zij beiden de volgende hotels aan, wellicht een last-minute te boeken?

  • Schlosshotel Rosenegg, Fieberbrunn - Kitzbuhler Alpen
  • hotel Bergheimat en Moonlight, Saas Grund - Saas Fee
  • Olympia in Wolkenstein, Val Gardena

edit: er is al een draadje: https://www.wintersport.nl/forum/topic/494934

*bericht bewerkt door Auke83 op 19 dec 2019 22:49

Teletekst… Peter Lang hout reizen… Waarom heb ik ineens het gevoel dat het 1995 is… 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik lees eerst de laatste draadjes voor ik iets nieuws post.

Ooh ja , de postduif bracht me net een flyer met de laatste nieuwsjes. 😆😆😆

(Inside Joke) Sorry Auke oprecht gemeend.🤔

Born to run. B.S.

Plaats een reactie