Ski slot

null
ik heb ooit zoiets gekocht. Klein formaat, past in je jaszak.

Matthieu op 17 dec 2019 13:18

Wel ff checken hoe lang het draadje is. Deze zijn voor fietsen gemaakt.
Ook bij mijn fiets (2 fietsen) moeten puzzelen om ze ergens fatsoenlijk vast te zetten.

Geraertshoven op 18 dec 2019 08:18

Dit model bestaat in verschillende kabellengtes.

Glide on!

Heb me net voor vertrek nog snel een kabelslotje bij de Decathlon gekocht voor 10 EUR.
Uiteindelijk slechts 2x gebruikt waaronder 1x om de schotel-sleetjes van de kinderen savonds vast te maken bij een gondellift naar een restaurant waar je met sleetjes niet in mocht)
https://www.decathlon.be/nl/p/antidiefstal-hangslot-voor-sno…

Glide on!

Ik raad het toch echt iedereen aan om het te gebruiken. Als ze willen jatten, dan gebeurt het natuurlijk toch wel… maar het is vooral om ervoor te zorgen dat iemand niet per ongeluk jouw skies meeneemt.

Wij hebben dat namelijk al 2x gehad en ik kan je zeggen dat is geen pretje als je ergens boven bij een berghut even leuk hebt gegeten en je komt terug en je ski’s zijn weg… Wat een gedoe en weg is je leuke dag.

Wij hebben ook zo´n cijferslotje en niet eens hele dure of nieuwe ski´s, maar wil gewoon niet misgrijpen. Daarbij zit die met het cijferslotje er zo op en kost geen ruimte in je jas.

Ik raad het toch echt iedereen aan om het te gebruiken. Als ze willen jatten, dan gebeurt het natuurlijk toch wel… maar het is vooral om ervoor te zorgen dat iemand niet per ongeluk jouw skies meeneemt.

Wij hebben dat namelijk al 2x gehad en ik kan je zeggen dat is geen pretje als je ergens boven bij een berghut even leuk hebt gegeten en je komt terug en je ski’s zijn weg… Wat een gedoe en weg is je leuke dag.

Marie90 op 6 jan 2020 20:19

Telkens als ik de skis alleen uit het zicht heb laten staan heb ik ze op slot gedaan hoor.
Maar dat was in de praktijk maar 1x in de afgelopen vakantie. Voor de rest zaten ze meestal veilig onder mijn skischoenen ;-)

Glide on!

Plaats een reactie