7-14 mrt. 2020 skiën Flaine, 40+, nog enkele deelnemers.

Spreekt skiën met een groepje (België/Nederland) je aan?
Wij gaan met 8 á 10 deelnemers naar het Dormio Resort Les Portes du Grand Massif in Flaine. Vervoer regelen we onder elkaar. We zitten in een luxe appartement, schitterend uitzicht en aan de piste. Slaapkamers met eigen badkamer en overwegend eenpersoons-bedden. We doen 5 dagen aan self-cooking. Samen met een andere reisgenoot zorg je 1x voor het avondeten en het daaropvolgende ontbijt. Kosten verblijf, skipas, ontbijt en 5 x avondeten +/- € 500,00 p.p.
Zin om mee te gaan? Reageer en we mailen meer info.
Paul +31646748070

Hallo Paul ik heb wel interesse.
Ik ben 49 en redelijk behendig op de piste.
Gr Jeroen

Hi Jeroen,
Dan zou je een waardevol teamlid kunnen zijn.
Vind je het vervelend om je mailadres te geven. Dat geeft me net meer ruimte om je informatie / fotomateriaal te mailen.
Mijn mailadres = pauloord@planet.nl, tel. 0646748070
Ik zie graag je reactie, met hartelijke groet
Paul

Goedemorgen, zag net jullie oproep, zijn jullie al vol?

Groet

aansluiten is nog mogelijk.
Als je mailadres naar me mailt stuur ik aanvullende info.
Groet, Paul,
pauloord@planet.nl, 0646748070

Dag Jeroen,

Ik heb ook belangstelling.
Zijn er nog mogelijkheden om mee te gaan?

Groeten Eveline

Dag Eveline,
Dank voor je bericht.
Op dit moment zitten we vol. Ik krijg echter berichten dat 1 of 2 deelnemers vanwege blessures mogelijk afhaken.
Als je meer info wilt om te weten of je in dat geval wilt aansluiten, mail dan je mailadres naar mij, pauloord@planet.nl en ik voorzie je van een meer uitgebreid inzicht in onze plannen.
Groet, Paul (0646748070)

Hi Eveline,
Toch maar meer info via deze weg. Let vooral op de laatste alinea.
Wij zijn een groep die al een aantal jaren in wisselende samenstelling (8 -16 deelnemers) in de 2e week van maart gaat wintersporten.

Inmiddels hebben we alles bijeen 9 deelnemers en zitten daarmee vol. Ik vrees dat ik (met enige afstand) de minst jonge (72) ben. De rest 50+.
De score is nu 6 dames en 3 heren (2 uit België en 7 uit Nederland).
We hebben ruimte voor 8 – 10 deelnemers. Dat hangt samen met het eventueel deelnemen van koppels.
Bij singles gaan we uit van dames bij dames, heren bij heren bij de indeling van de kamers.
Op grond van het aantal deelnemers en verdeling M/V is nu één tweepersoonskamer/tweepersoonsbed in gebruik door 1 deelnemer.
Tenminste 5 van de 7 dagen doen we aan self cooking. Telkens verzorgen 2 deelnemers samen het avondeten en het daaropvolgende ontbijt.

We huren het appartement van 7 - 14 mrt. (bijgaand wat plaatjes).
Het vervoer regelt ieder zelf maar niet nadat is getoetst of combinaties te maken zijn.
Op dit moment gaan er 6 deelnemers met de auto (1x 4 personen, 1x 2). Er is op dit moment geen verdere ruimte beschikbaar.*
1 deelnemer gaat per trein en 2 nemen de bus.

Op zondag 2 februari komen we in Breda bij elkaar. Kennismaking, afstemmen reis heen en terug, verdelen wie wanneer voor het eten zorgt, wie vanuit Nederland boodschappen (en welke) meeneemt en verder alle praktische zaken waarvan het handig is om ze geregeld te hebben.
De prijs voor de huur van het appartement per deelnemer is ± € 425,-- incl. skipas. Daar bovenop komen dus de gezamenlijke boodschappen, alsmede de individuele reiskosten.
Als je geen gebruik wilt maken van de skipas wordt een korting van € 145,00 berekend.
Ballotage? Ja/nee. Enkele telefoontjes met de “kandidaat” is wel standaard, beide partijen moeten een goed gevoel krijgen om die week met elkaar op te trekken. We maken tenslotte allemaal deel uit van de groep.

Belangrijk *
De deelname van twee skiërs is onzeker geworden als gevolg van enerzijds een langdurige blessure. De kennis die meereist overweegt vervolgens om dan ook niet mee te gaan.
De uitslag is nu nog onzeker maar daarmee is hun afvallen niet minder reëel. Er zou dan ruimte ontstaan voor 1 vrouw en 1 man.
Een serieuze optie kan zijn om a.s. zondag naar Breda te komen (2e helft middag / vroege avond). Dat geeft beide kanten de gelegenheid om te toetsen of samen reizen en skiën een goed idee is.
Laat over dit laatste je gedachte gaan en informeer mij over je wens om er zondag bij te zijn.
Deze info heb ik ook gemaild naar 2 andere geïnteresseerden.

Heb ik je hiermee voldoende informatie of heb je nog vragen?

Met hartelijke groet,
Paul (Oord)
📲 0646748070

Hi Eveline,
Toch maar meer info via deze weg. Let vooral op de laatste alinea.
Wij zijn een groep die al een aantal jaren in wisselende samenstelling (8 -16 deelnemers) in de 2e week van maart gaat wintersporten.

Inmiddels hebben we alles bijeen 9 deelnemers en zitten daarmee vol. Ik vrees dat ik (met enige afstand) de minst jonge (72) ben. De rest 50+.
De score is nu 6 dames en 3 heren (2 uit België en 7 uit Nederland).
We hebben ruimte voor 8 – 10 deelnemers. Dat hangt samen met het eventueel deelnemen van koppels.
Bij singles gaan we uit van dames bij dames, heren bij heren bij de indeling van de kamers.
Op grond van het aantal deelnemers en verdeling M/V is nu één tweepersoonskamer/tweepersoonsbed in gebruik door 1 deelnemer.
Tenminste 5 van de 7 dagen doen we aan self cooking. Telkens verzorgen 2 deelnemers samen het avondeten en het daaropvolgende ontbijt.

We huren het appartement van 7 - 14 mrt. (bijgaand wat plaatjes).
Het vervoer regelt ieder zelf maar niet nadat is getoetst of combinaties te maken zijn.
Op dit moment gaan er 6 deelnemers met de auto (1x 4 personen, 1x 2). Er is op dit moment geen verdere ruimte beschikbaar.*
1 deelnemer gaat per trein en 2 nemen de bus.

Op zondag 2 februari komen we in Breda bij elkaar. Kennismaking, afstemmen reis heen en terug, verdelen wie wanneer voor het eten zorgt, wie vanuit Nederland boodschappen (en welke) meeneemt en verder alle praktische zaken waarvan het handig is om ze geregeld te hebben.
De prijs voor de huur van het appartement per deelnemer is ± € 425,-- incl. skipas. Daar bovenop komen dus de gezamenlijke boodschappen, alsmede de individuele reiskosten.
Als je geen gebruik wilt maken van de skipas wordt een korting van € 145,00 berekend.
Ballotage? Ja/nee. Enkele telefoontjes met de “kandidaat” is wel standaard, beide partijen moeten een goed gevoel krijgen om die week met elkaar op te trekken. We maken tenslotte allemaal deel uit van de groep.

Belangrijk *
De deelname van twee skiërs is onzeker geworden als gevolg van enerzijds een langdurige blessure. De kennis die meereist overweegt vervolgens om dan ook niet mee te gaan.
De uitslag is nu nog onzeker maar daarmee is hun afvallen niet minder reëel. Er zou dan ruimte ontstaan voor 1 vrouw en 1 man.
Een serieuze optie kan zijn om a.s. zondag naar Breda te komen (2e helft middag / vroege avond). Dat geeft beide kanten de gelegenheid om te toetsen of samen reizen en skiën een goed idee is.
Laat over dit laatste je gedachte gaan en informeer mij over je wens om er zondag bij te zijn.
Deze info heb ik ook gemaild naar 2 andere geïnteresseerden.

Heb ik je hiermee voldoende informatie of heb je nog vragen?

Met hartelijke groet,
Paul (Oord)
📲 0646748070

pauloord op 28 jan 2020 11:26

Dag Eveline,
A.s. zondag komen de deelnemers Flaine bij elkaar voor kennismaking en taakverdeling.
De verwachting dat 2 deelnemers (1 vrouw / 1 man) niet meegaan is nog steeds een reële mogelijkheid.

4 vragen voor de zekerheid:

  1.       Bent je nog steeds geïnteresseerd in deelname? 
    
  2.       In dat geval een praktische vraag, ga je dan met eigen auto én zou je dan meerijders willen/kunnen meenemen? 
    
  3.       Of wil je meerijden?
    
  4.       Mocht je interesse hebben om a.s. zondag te willen deelnemen aan de kennismaking, dan graag daarvan bericht en mail ik je het adres.
    

Met hartelijke groet,
Paul (Oord)
📲 0646748070

Plaats een reactie