Gezocht: Mooi dames ski jack maat S/M

Hoi, ik ben op zoek naar een leuk ski jack. Maat S(grote s)/M. Geen wit. Prijs tot €75.-
Graag aanbieden met foto. Liefst omgeving Twente ivm wel willen passen!!

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄
Aftellen maar!

Oh goeie tip! Daar hebben e nog wat leuke jassen voor een leuke prijs :)

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Decathlon… ook een idee maar ook bijv snowinn.com en bergfreunde.nl en ekosport.nl vind je goede aanbiedingen.

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Sportpursuit.com heeft soms ook mooie aanbiedingen.

Coppensrekreatie.nl in Best. misschien net iets boven je budget, maar wel kwalitatief goed spul. Veel overjarig, volgens mij.
Heb er dit jaar net zelf een jas gekocht.

Sportpursuit.com heeft soms ook mooie aanbiedingen.

Sjaak27 op 19 dec 2019 13:24

Is deze site betrouwbaar? Ik vind er een hele toffe jas voor €59.- van €300.-, en in andere winkels is die nog die prijs. Dat is dan toch te mooi om waar te zijn?

*bericht bewerkt door Jools op 19 dec 2019 20:43

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Sportpursuit is te vertrouwen. Ik heb er al veel dingen besteld. Kan soms even duren afhankelijk van de actie.

When life gets too complicated.... SKI

Sportpursuit is te vertrouwen. Ik heb er al veel dingen besteld. Kan soms even duren afhankelijk van de actie.

Alex op 20 dec 2019 08:22

Wat bizar dan sommige prijzen. Ik ben idd even gaan googlen en zag dat ze vrijwel alleen maar goede reviews hadden.

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Ik kan betrouwbaarheid beamen, ook al wat leuke koopjes gescoord. Let wel op een eventuele langere levertijd!

Ik heb een jas van Salomon besteld op Sportpursuit, ik ben benieuwd. Moet deze week binnen komen, maar ik vind t niet gek als die volgende week pas binnen komt. Nu nog een helm en wanten en dan ben ik aardig compleet :P

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Hoi heren, ik heb na aanleiding van dit topic ook een nieuwe jas besteld bij Sportpursuit! Er staat bij dat hij wordt gedispatched tussen 27 december en 31 december, wat is jullie ervaring wanneer hij dan binnenkomt? Alvast bedankt voor de moeite tot antwoorden! Jools, ik denk trouwens dat wij dezelfde hebben gekocht haha.

Ik meen dat het een week duurde.

Hoi Sjaak, bedankt voor het laten weten!

Nog vergeten, als je een account hebt aangemaakt, dan kan je de verzending volgen.

Wat een topwinkel, ik kreeg gistermiddag de jas al binnen! Dat verbaasde mij ivm kerst etc. De jas past en zit erg lekker, ik ben er blij mee :D Hier gaan wij vaker bestellen :)

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Hoi heren, ik heb na aanleiding van dit topic ook een nieuwe jas besteld bij Sportpursuit! Er staat bij dat hij wordt gedispatched tussen 27 december en 31 december, wat is jullie ervaring wanneer hij dan binnenkomt? Alvast bedankt voor de moeite tot antwoorden! Jools, ik denk trouwens dat wij dezelfde hebben gekocht haha.

xrosadanielle op 26 dec 2019 22:34

Iets met bruin en roze/rood? ;)

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Hoi heren, ik heb na aanleiding van dit topic ook een nieuwe jas besteld bij Sportpursuit! Er staat bij dat hij wordt gedispatched tussen 27 december en 31 december, wat is jullie ervaring wanneer hij dan binnenkomt? Alvast bedankt voor de moeite tot antwoorden! Jools, ik denk trouwens dat wij dezelfde hebben gekocht haha.

xrosadanielle op 26 dec 2019 22:34

Iets met bruin en roze/rood? ;)

Jools op 29 dec 2019 15:52

Inderdaad! Haha leuk. Is hij bij jou al binnen?

@Jools Lekker snel dan toch, plezier met de jas.

Oh je bovenstaande reactie gemist. Fijn dat het goed is gegaan en hij past! Ik ben benieuwd.

Haha wat grappig!! Ja bij mij past ie goed, echt een fijne jas. Kleuren zijn apart maar daar houd ik juist van :P

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Al eens bij Scapino gekeken?
https://www.scapino.nl/sport/kleding?ms_fk_occasion=Wintersp…

Matthieu op 19 dec 2019 13:03

Serieus, ik ben een zeer ervaren skier/snowboarder en was altijd van de dure merkkleding, maar ik heb nu een jack bij Scapino gekocht voor 50 euro en echt, top!!! Aanrader!

*bericht bewerkt door mukkie op 29 dec 2019 23:53

Plaats een reactie