Auto huur Achensee

Hallo mede wintersporterpuntenelers,

binnenkort ga ik weer naar Pertisau aan de Achensee met de First Class van Interbus.
Vorig jaar ook geweest maar ik merkte toch dat ik gebonden was aan het dorp of de directe omgeving.

Mijn eigen auto is niet geschikt voor de lange afstand vanwege zijn leeftijd.
Nu ben ik aan het rondneuzen en aan het zoeken naar een autoverhuurder in de omgeving van Achensee.
Ik kom steeds uit bij Innsbruck vliegveld of Salzburg. Maar zelfs Innsbruck is met openbaar vervoer dik 2 uur reizen dus dat is eigenlijk geen optie.
Om het veel te lange verhaal iets in te korten: Weet iemand in de Achensee omgeving (Pertisau, Maurach, Jenbach) een verhuurder? Mag ook particulier zijn
Alvast bedankt gr Ralf

Wellicht Snappcar proberen?

Mr. Slow

Wellicht Snappcar proberen?

Quick op 22 dec 2019 09:35

Snappcar is alleen NL meen ik?

Voor de kosten van een huurauto kun je wellicht ook je eigen auto even ‘op laten knappen’ bij de garage, dan kun je er alsnog zelf mee op pad. En van dat onderhoud heb je vervolgens het hele jaar plezier.

Voor de kosten van een huurauto kun je wellicht ook je eigen auto even ‘op laten knappen’ bij de garage, dan kun je er alsnog zelf mee op pad. En van dat onderhoud heb je vervolgens het hele jaar plezier.

Mike123 op 22 dec 2019 10:26

We hebben maar 1 auto en die word ook gebruikt door mijn huisgenoot.

wij hebben 2 jaar geleden in nederland een auto gehuurd bij INQAR . Wij hadden toen een wintersportaanbieding nl huur van een auto voor 10 dagen vrij km en winterbanden en kettingen. Als ik kijk op de site dan hebben zij nog steeds deze aanbieding ( oss en Den-Bosch) Voor de kleinste auto betaal je nog geen €500 . Ik denk dat huren in Oostenrijk ook niet voor niets is…

Hier wellicht een optie, je zou dan vanuit Jenbach met de Zillertalbahn hier naar toe kunnen en weer terug.

https://www.larl.at/

Vanwaar de keuze voor dit gebied? Het klinkt een beetje alsof je nu in een gebied zit wat eigenlijk niet helemaal aan je wensen voldoet, en daarom wil je ter plekke een auto huren zodat je meer mogelijkheden hebt. Waarom dan niet kiezen voor een ander gebied?

Er zijn zat gebieden waar je veel mogelijkheden hebt zonder auto, bijvoorbeeld het Zillertal dat om de hoek ligt. En zo zijn er nog wel meer te vinden.

Is het niet goedkoper om als je eens ergens heen wilt een taxi te nemen? Een week een auto huren om eventueel ergens heen te kunnen zal ook niet goedkoop zijn. En een auto voor een dag huren kost je met halen en brengen ook weer een dag.

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie