Man(44) en dochter zoeken gezelschap om mee te gaan skien rond week 9 2020.

Hallo,

Ik, jonge man (44 jaar) en dochter (12 jaar), zoeken een mensen om mee samen te gaan skien.

Datum: helaas zitten we aan de schoolvakantie vast, dus week 9 2020.
Bestemming: maakt niet zoveel uit als er maar sneeuw ligt.
Ski-ervaring: ik zelf ben een redelijk ervaren skier, mijn dochter is een beginner.
Prijs: prijs- kwaliteit- aantal dagen moeten redelijk zijn.
Vervoer: ik heb zelf een auto ter beschikking, maar wil geen 1000 km alleen rijden. Dus er kunnen eventueel 2 personen meerijden.

Ben jij of zijn jullie gezellige mensen, dan hoor ik het graag.

Groet,

Sebastiaan en Vera

Hi,
Ik zit praktisch in hetzelfde schuitje met als enige verschil dat ik aan week 8 gebonden ben.
Jammer, ik was anders graag mee gegaan met mijn zoon. IK denk dat ik een eigen topic start voor week 8.
Succes met jullie zoektocht.
Groet, Inge en Frank

Al eens gedacht aan een één ouder groepsreis? Er zijn diverse organisaties die zoiets aanbieden. Kans is wel dat er al veel volgeboekt is.

Aftellen maar!

Al eens gedacht aan een één ouder groepsreis? Er zijn diverse organisaties die zoiets aanbieden. Kans is wel dat er al veel volgeboekt is.

Matthieu op 28 dec 2019 23:22

Hi,
inderdaad aan gedacht en ook al bekeken. De reizen/aanbieders die ik gezien heb waren bijna allemaal met eigen vervoer.
In mijn geval is het zo dat we aan een bepaald budget vastzitten en daar pasten de reizen die ik gezien heb niet in.
Mocht iemand nog tips hebben, twee zien meer dan een, dan hou ik en waarschijnlijk de TS ook, me graag aanbevolen.

Bij one2gethertravel hebben ze een redelijk aanbod. Weet natuurlijk niet of dat past. Succes!

Aftellen maar!

Hallo Sebastiaan,

Ik ga ook alleen met mijn dochter ben zelf 44 mijn dochter 5. Heb ook een oproep gedaan op deze site. En heb nu via deze een reis via kriski geboekt naar schladming. Weet niet wat je budget is maar kwam op zo,n 1800 euro inclusief skipas en les en accomodatie met eten mis is dat wat als het niet vol zit.

Plaats een reactie