Goed opvoeden...

We spelen ‘taboe’: een speler omschrijft een woord, de anderen moeten het raden.
Mijn ene dochter zegt: “dit nemen mensen als ze poeder willen skiën, maar geen zin hebben om met stijgvellen omhoog te lopen”.
En direct antwoordt mijn jongste dochter correct: “Helicopter!”

Dan doe ik het toch goed als vader als dat het eerste is waar ze aan denken bij het woord ‘helicopter’

Goed opgevoed, of enorm verwend dat ze meteen aan een helicopter denken ;-)

De volgende taboe-woorden waren Limousine, Kaviaar en Rolce Royce.

Dubbel

*bericht bewerkt door Waah op 28 dec 2019 18:11

Goed opgevoed, of enorm verwend dat ze meteen aan een helicopter denken ;-)

De volgende taboe-woorden waren Limousine, Kaviaar en Rolce Royce.

Waah op 28 dec 2019 17:43

Nee, hoor, ze zijn wel verwend, maar wij gaan geen van allen ooit heli skiën.

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/9c2429de5e56782f4d26a5f4...

Het was een grapje Slim ;-) getuige de ;-)

Maar hier gingen ze niet poederskien lijkt me :-p
Hopelijk mag ik dit over een paar jaar ook doen met mijn bengel.

*bericht bewerkt door Waah op 28 dec 2019 18:12

Nou, als je er over begint. Gisteren: een aantal skiërs werden met de heli afgezet vanuit Zermatt. En waar? Precies 15 m naast de piste die wij gewoon per lift bereikt hadden. Dan denk je nog dat er wat gaat gebeuren, maar nee, sukkelen gewoon over de rode piste naar beneden. Eerste beste stukje met buckels was een drama hahaha. Verstaan kon ik ze niet, erg veel medeklinkers ;)

Edwin van Riel

Hier even meegespeeld, antwoord de lift hahaha. Gisteren de hele dag gedaan op die manier ;)

null
null
null

*bericht bewerkt door evr66 op 28 dec 2019 18:44

Edwin van Riel

Dit nemen mensen als ze uit de gevangenis willen ontsnappen, maar geen zin hebben om over de muur te klimmen 😉.

Dit nemen mensen als ze uit de gevangenis willen ontsnappen, maar geen zin hebben om over de muur te klimmen 😉.

DrPhil op 28 dec 2019 19:36

Begeleid verlof…

Haha!

Plaats een reactie