Wie gaaat er mee op een short ski?

54 jarige man waarvan de vrouw niet van wintersport houdt zoekt iemand of meerdere mensen om een appartement te delen.
Ik hou van lekker actief te skien maar ook is er tijd voor een terrasje .
Wie gaat er mee alle periodes en bestemming bespreeekbaar.

Hoi Bert (vr.59-30j ski ervaring)heeft evt.wel interesse. voorkeur gaat uit naar St Anton in week week10.

Hoi Bert,
Heb ook interesse! Ben 53, ski sinds 2005. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit waar, liefst met de bus (heb zelf een bedrijfsbus voor maar 2 personen) Ben ook wel eens naar Valfrejus geweest.
Maar deze reis naar Les Sybelles leek mij ook wel interessant omdat voor € 414,00 alles erbij zat (skipas, hotel, ontbijt, lunch en avondeten en alle drankjes tot 23 u: https://www.sunweb.nl/wintersport/frankrijk/les-sybelles/st-…

null

Dat die mensen nog niet failliet zijn 😳😳😳

Dat die mensen nog niet failliet zijn 😳😳😳

DrPhil op 30 dec 2019 12:13

Ondanks de lage prijs toch veel positieve recensies …
https://www.google.com/travel/hotels/hotel%20l’etendard%20de…

Verkocht, lees ik?

Verkocht, lees ik?

DrPhil op 30 dec 2019 12:19

Nog niet, maar gaat nu wel heel hard. En anders richting april gaan…

Nee, ik bedoel: het hotel is verkocht, staat er in die reviews.

Ooit verbleven met een short-ski.
Slechte ervaring. Omkleden in een aftandse garage waar in de zomer beesten verbleven.
Wassen in een 1douche voor meer dan 20 man met water tot aan je enkels.
Wel 15 j geleden en 't was net overgenomen door skiworld denk ik.

Born to run. B.S.

Simon neem even contact op met mij via mijn mail bertgrit@outlook.com.
Dit lijkt me een prima optie

Saint Sorlin niet echt dichtbij voor een short ski😉

Simon neem even contact op met mij via mijn mail bertgrit@outlook.com.
Dit lijkt me een prima optie

BertGrit op 31 dec 2019 09:32

Bert heb je een berichtje gestuurd!

Dubbel

*bericht bewerkt door SimonW op 02 jan 2020 06:31

Hallo,

ben sterk geïnteresseerd in een short-ski (van donderdagavond tot maandagmorgen).
Liefst met de bus en een redelijk groot gebied. Ik ben 48 jaar en heb 45 jaar ski-ervaring. Graag mensen die met een redelijke snelheid, niet pijlsnel, beneden geraken.
Ben voorheen al met SunWeb geweest en is steeds goed bevallen.
Twijfel wel of sneeuwkwaliteit op 5 maart nog goed is in Les Sybelles…

Dirk - LIVE unITed

Hoi Dirk,
Heb inmiddels telefonisch contact gehad met Bert. Aankomende week gaan we kijken welke shortski-vakantie geschikt is.

Misschien dat dit wat is?
https://www.sunweb.nl/wintersport/frankrijk/les-trois-vallee…

null

In Le Chamois d’Or ben ik in 2017 op zomervakantie geweest met mijn gezin en in 2018 met een kameraad om te skiën. Is iets minder studentikoos en wat rustiger , dan bv. Les Olympiades en Temples de Soleil. Geen sterrenhotel natuurlijk. Met 2 is goed te doen: inkomhal met deur naar badkamer en de andere kant een stapelbed. Daarachter zithoek met keuken en zitbank die kan omgevormd worden tot dubbel bed (maar dan staat het wel vol).
Wel liefst in januari of februari.

Dirk - LIVE unITed

Gaat dit nog door?

Dirk - LIVE unITed

Gaat dit nog door?

DirkG op 10 jan 2020 16:57

Hoi Dirk,
Waarschijnlijk wel hoor, maar omdat we allebei druk waren nog geen reis geboekt. Het wordt waarschijnlijk het weekend v do 20-02.
Bert kwam met LaPlagne: https://www.sunweb.nl/wintersport/frankrijk/paradiski/la-pla…
Ben er nooit geweest, maar ziet er ook goed uit!
Wilde je mee?

Ik ben zeker geïnteresseerd! 20/2 is wel de laatste datum die voor mij mogelijk is voor short-ski. 24/2 begint in België het Krokusverlof (voorjaarsvakantie) en die wil ik met mijn gezin doorbrengen.
Ken het gebied ook niet, maar ziet er inderdaad goed uit. Skipas LaPlagne of Paradiski (bij te betalen)?
Denk wel dat niet meer te lang moet gewacht worden met reserveren, ik zie veel aanbiedingen ‘verdwijnen’ en veel meer zal er van de prijs niet afgaan…

Dirk - LIVE unITed

jullie weten dat het dan top hoog seizoen is . Dus heeel veel vol is .
Misschien ook interesse …

Ik ben zeker geïnteresseerd! 20/2 is wel de laatste datum die voor mij mogelijk is voor short-ski. 24/2 begint in België het Krokusverlof (voorjaarsvakantie) en die wil ik met mijn gezin doorbrengen.
Ken het gebied ook niet, maar ziet er inderdaad goed uit. Skipas LaPlagne of Paradiski (bij te betalen)?
Denk wel dat niet meer te lang moet gewacht worden met reserveren, ik zie veel aanbiedingen ‘verdwijnen’ en veel meer zal er van de prijs niet afgaan…

DirkG op 10 jan 2020 23:34

Heb je een privé bericht gestuurd.

Plaats een reactie