Help last minute met baby

Helaas is onze eerste wintersport met onze baby (ruim 7 maanden oud) op losse schroeven komten te staan.
We zouden van 18 tot en met 25 januari naar Hochkonig gaan met mijn ouders, zij zouden een dag of 3 de zorg over onze kleine op zoch nemen zodat wij ook een paar daagjes konden gaan skien.
Nu kunnen zij door omstandigheden niet mee en zijn wij genoodzaakt opvang te zoeken willen we alsnog kunnen gaan skien.

Heeft iemand tips qua gebied en opvangmogelijkheden waar we terechtkunnen? We willen haar niet elke dag wegbrengen, dus een hotel met opvang incluis lijkt me aan de overdreven dure kant.
Ons budget is max. 1500 euro voor een appartement en 3 (halve) dagen opvang.

In Serfaus is de Murmlikrippe geschikt. Zit bij het dalstation van de gondels, is een leuke opvang met goede leidsters. In Serfaus zelf zijn nog genoeg appartementen te vinden voor ruim onder de €1.5000 die week. En is ook de dagen dat je niet gaat skiën leuk met een baby.

Idd wat miepmiep stuurt in Maria Alm zit een goede kinderopvang, ik ben er die week net niet anders had ik wel een dagje op willen passen hoor ;)

Dienten Die Alte schule

Bedankt voor de tips! De plannen zijn gewijzigd, mijn schoonouders passen 6 dagen op de kleine en wij gaan voor het eerst sinds ruim een half jaar een aantal dagen met zijn tweetjes doorbrengen.
Van 18 t/m 23 januari samen naar Serfaus, nog nooit daar geweest, dus we zijn benieuwd.

Plaats een reactie