Real last minute Val Thorens 8 dagen, 25 jan vertrek

Een echte last minute. 2 Val Thorens liefhebbers zoeken nog 2 medereiziger erbij voor een 8 daagse reis naar de Franse Alpen, met bus. Wie is er geïnteresseerd?

Hoeveel gaat het kosten? Welke maatschappij gaan jullie? Waar verblijven jullie?

Jaaa 🤗 Uit eerdere ervaringen van dit forum, ben je een vrouw schroom niet om te reageren!!
Kosten zo laag mogelijk, bus/appartement/skipas zeg 600 euro. Bizztravel of husk zijn de goedkoopste reisorganisaties na mijn idee.

Met 4, 425 euro. Via bizztravel naar Val Thorens en dan een Residence (studio) in het centrum.

425 p.p.

Voor Lianne. Welke meid/dame zou graag mee willen?

Met 4, 425 euro. Via bizztravel naar Val Thorens en dan een Residence (studio) in het centrum.

Michiel11 op 3 jan 2020 18:44

Moet je wel met z’n 4’en in een studio willen liggen hutje mutje… Voor heel iets meer heb je 1 of 2 slaapkamers extra…

Hoi ik heb wel interesse.

Dag Michel,

ik ben zeer geïnteresseerd.
Begrijp ik het goed dat het 425€ is voor vervoer en verblijf en daarbij nog de skipas moet.
Van welke regio zijn jullie?

Dirk - LIVE unITed

Ik zag een aanbieding voor 425 p.p voor verblijf, skipas en busreis. De locatie is in het centrum van Val Thorens maar dan wel een studio.

Studio is geen enkel probleem voor mij. Skiën is prioritair, als ik kan slapen, eten en me wassen is het OK. En natuurlijk socializen.
Met welke organisatie gaan jullie? Van welke regio zijn jullie?

Dirk - LIVE unITed

Weet je welke residentie?

Dirk - LIVE unITed

Ik zag hem van Les Temples du Soleil

Via bizztravel

Is prima voor mij, daar ben ik vorig jaar (2019) geweest.Is wel massatoerisme en vrij studentikoos, maar dat maakt me niet uit.
Heb je al andere medereizigers? Waar zou je opstappen? Ik ben van Kortenberg (tussen Brussel en Leuven).

Dirk - LIVE unITed

Is prima voor mij, daar ben ik vorig jaar (2019) geweest.Is wel massatoerisme en vrij studentikoos, maar dat maakt me niet uit.
Heb je al andere medereizigers? Waar zou je opstappen? Ik ben van Kortenberg (tussen Brussel en Leuven).

Dirk - LIVE unITed

Heb de reis gevonden. Blijkbaar stopt de bus enkel in Nederland, ik zou dan opstappen in Maastricht. Blijkbaar zijn verschillende opstapplaatsen per reisgezelschap mogelijk, maar dan moet je telefonisch reserveren.
Voor de volledigheid: per reservering nog 25€ administratiekosten betalen, en +45€ als je skipas voor Les Trois Vallées wilt (ja dus).

Dirk - LIVE unITed

Mij lijkt dit ook een mooie deal. Ik ben zelf een fanatieke skieer. Een kater hebben en op de bank liggen is goedkoper thuis dus ik sta het liefst het maximum aantal uren op de baan.

Zijn er nu 4 personen?

We zijn zelfs met 5.

Lianne is wel de enige meid, denk ik. Of heb ik dat verkeerd?

Ter info: ik ga ook om te skiën, niet om te feesten, daarvoor moet je inderdaad niet op skir eisgaan. Wat niet wil zeggen dat er natuurlijk niet eens iets gedronken kan worden, maar liefst bij het openen van de liften op de piste tot de liften sluiten…

Dirk - LIVE unITed

Dat was mijn hele idee van de reis, hopelijk kilometer vreters treffen en gezamenlijk dan iets boeken :).

Wie gaat er nu effectief mee?
Michiel?
SkRed?
Lianne?
Harm??
D(avid)Piraat?
DirkG!

Dirk - LIVE unITed

Ik wil nog altijd wel gaan

Michiel zegt zelf dat hij met een vriend is in de openingspost dus hij telt voor 2?

Op verzoek van Michiel plaats ik mijn bericht aan hem in de groep:

Hoe staat het ervoor met het aantal deelnemers? Ik zoek nog een gezelschap om me bij aan te sluiten. Ik ben wat ouder, maar zeer ervaren en wil graag kilometers maken. 0302934671.

Nadere, eerder gebruikte, toelichting:

Nadat ik 5 jaar in Davos heb gewoond en daar vaak op en naast de pistes te vinden was durf ik me een geoefende skiër te noemen. Ik zoek een of meer reisgenoten. Het gaat mij vooral om de sportieve kant van het skiën en minder om de gezelligheid. Voor mij is een groot leeftijdsverschil geen bezwaar. Vanwege de prijzen en de piste-kwaliteit heeft Frankrijk mijn voorkeur. We zijn niet-rokers, logeren in een appartement en bereiden daar zelf onze maaltijden. We kunnen vooraf kennis maken en de vakantiedata zijn nog open, als het maar geen hoogseizoen is.

belhuub@freedom.nl
0302934671
0610404983

Huub

Graag reactie van iedereen zodat we weten waar we aan toe zijn! Wie is nog geïnteresseerd?
Michiel? 2 personen?
SkRed?
Lianne?
Harm??
D(avid)Piraat!
Belleman!
DirkG!

Dirk - LIVE unITed

Ik ga vanwege omstandigheden afzeggen voor deze trip. Ik weet het, ik heb het aangemaakt, maar het gaat voor mij niet door. Veel plezier voor de rest 👍.

Iemand nog onder de 35 jaar en heeft interesse om de 24ste (avond) mee te gaan naar val thorens ???

Was onder 35 een voorwaarde?

Dirk - LIVE unITed

Voor mijn vraag wel :)

Plaats een reactie